![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I lys av at Thomas Cook-gruppen nå har signalisert anskaffelse av en ny, ren Airbusflåte i hele Europa, Thomas Cook Scandinavia inkl. (og ikke vil ha Boeing noen steder), så vil man nå søke etter nye piloter. Tror man har holdt igjen litt i påvente av denne avklaringen.
Mens det inntil ganske nylig har blitt ansatt mange, synes det denne gang å være et mindre antall som skal i inn på intervju/test. Jeg tror OSL er mest aktuell som base, og typen er A320/321. Men piloter med såvidt over 2 år i høyresetet har nettopp blitt rated på A330. Hvis man er interessert og ikke ligger på "file" allerede, skal man handle lynkjapt her, da det går hurtig for seg med selekteringen denne gang, har jeg skjønt. Betingelsene er de beste i markedet vedr. ansettelse nå (SAS +/-). Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det ligger det en ekspansjon i kortene her da, med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
---
Nei dessverre, det tror jeg ikke... Kun et mindre antall skal ansettes denne gang. Tror bare de har holdt litt igjen i påvente av avklaring omkring ny flåte....Og antakelig også p.g.a. deltidsordningen som er utvidet. T-H |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finnes det en link:-?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet du hvor strenge de er på minimumskrav?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Njaa, de tok en gjeng på den siste runden uten A320-rating, og jeg mener at de også denne gang har kalt inn noen til samtale/sim.sjekk uten rating. Men rating er et klart pluss, og jeg tror de aktuelle skal til OSL!
De har folk på "file" med tusenvis av timer på tung trafikk (også B747), men går likevel gjerne og henter kandidater med langt mindre erafring, om de finnes egnet og passer inn. Min. timekrav tror jeg er 1000 timer, uten at det sier så mye. Plukkes man til intervju er man allerede godt silet, og sim.sjekken er ganske avgjørende. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for god info Tally-Ho!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Thomas Cook Airlines Scandinavia søker kabinpersonale både for sommersesongen 2011 og faste timetidsansatte.
http://www.thomascookairlines.no/dyn...83782&menuid=6 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thomas Cook Scandinavia | Tally-Ho | Flyforum | 7 | 07-05-2021 21:37 |
Thomas Cook Scandinavia OY-VKD | Marius Moberg | Register- og ATC-Forum | 1 | 16-07-2012 15:38 |