![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen eller god natt! Stryk det som ikke passer!
Nok en kveld med jobbing er over. Blir en kort arbeidshelg dette her, men kjenner at den gamle skrotten trenger det. ![]() Et par små brune og litt skumlesing av forum må til før det er seng. Planen for dagen er å ta det rolig, pynte tre i løpet av kvelden og kanskje dispiplinere en valp på 6 måneder at juletre er fy fy ![]() Vel, ha en strålende lørdag godtfolk! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klokka nærmer seg 5. Det går vel an å si god morgen da.
Begynner å se lyset.... ... i den første av fire nattevakter. Passe trøtt nå ja. Er ikke så flink med å sove lenge nok på dagen før jeg skal på jobb. Satser på jeg får tatt det igjen i dag. Senga venter om to timer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
God morgen! Sitter og slapper av i SAS business lounge på OSL nå. Klar for reise til Melbourne, via CPH og DOH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Frokost er inntatt, men nå skal det smøres ski så vi kan begi oss ut i Marka. Deretter skal man i et bursdagsselskap i kveld. Ha en fin lørdag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Trondheim. En fin vinterdag med -7 ute og en flott soloppgang er akkurat overstått. I dag blir det ut og handle julegaver og juletre og på ettermiddagen skal jeg selvfølgelig se at de danske piger blir feid av banen i "håndballkrigen" i Herning. Deretter blir det gløgg og julekortskriving.
Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Sætre!
Det starta med straumbrot, men raske 10 minutt, så fekk me kaffitrakteren på. I dag blir det antakelig ein ny tur på juleshopping -Drammen eller Sandvika Storsenter ligger jo i løypa.... Time will show. Ha ein handlefin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Romerike!
Formen er fortsatt ikke bra, tørrhosten har nå gått over til slimhoste, sliter ikke noe særlig på halsen ![]() Vel, ute laaaver det ned store filler, kvelden tilbringes i fjerde etasje på Gardermoen og som igår så forventes det vel 'kaos i Europa'.. Schjong!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her går det unna. Kun gulv og lister igjen så er vi ferdige! Fortsatt god dag der ute.
![]() |
#9 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - noe innkjøp må gjøres i dag, men jeg tror jeg venter til nærmere stengetid før jeg sikter på noe stunt i butikkene. Ellers ser det jo ut som det blir hvit jul i år også. Ha en fin helg.
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Atlanta ogsaa .. her er det oes poes regnvaer og seks pluss ... er ferdig med aa fore dyra - naa er det kaffekoppen som staar for tur foer vi begynner paa menneskene. Priorities ... dyra skriker hoeyest - spesielt katta.
![]() Naa er det bare pakking av julegaver som staar igjen. Kona har faatt i oppdrag aa handle papir (siden vi ikke kan finne igjen restene fra i fjor), mens jeg etter fotballkampen(e) skal ha et lite strategimoete med meg selv paa naermeste Barnes&Nobles med Starbucks .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen ehm, formiddag. Sent i seng i natt, og sent opp av senga i dag. Akkurat startet arbeidsdagen, kveldsvakt... Hatt en liten visitt på CC Vest også, vet ikke tilstanden på Sandvika Storsenter men på CC Vest var det galskap, klaustrofobisk og pustebesvær... Ha en fin Lørdag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra gata Tanta til Beate pleier å gå ned! Noen gaver er handlet, noen er ytterligere utsatt. Lunsjer med en Paulaner kjøpt på OSL til en rakfiskrestelunsj. Og så blir det bedre vin til biffen i kveld enn planlagt, årsak: Enorme køer på City-polet. Dermed må lageret unngjelde, og der er det bare fine varer. Ha en fin-fin lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God eftermiddag fra Krsand!
Her er det et forrykende snøvær som begynte i natt og som har fortsatt utover dagen. Far er alene hjemme, og nyter det til fulle! Burde ha vært på butikken, men burde vel hatt snøscooter for å komme frem. Glatt er vel bare fornavnet. Har hørt folk som har vært ute i dag som kan rapportere at bilene kommer sidelengs nedover gata. Nå er det håndballkamp på fjernsynsapparatet. Norge leder med 5 mål i skrivende stund, så dette ser jo ut til å gå vegen. Ellers står det nok øl i kjøleskapet til en hyggelig aften, og vin og brennevin er fortsatt over minimumsbeholdning. Ettersom jeg har steike vondt i ryggen i dag, og sliter med å reise meg fra sofaen, skal jeg bruke Jägermeister som medisin i kveld. Det må jo være lov å ta ein liden en når helga kommer?!? Straffe til Dk nå! Akk ja! Er det rart jeg ![]() Fortsatt god lørdag evlybloddy! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ahhh! Norsk seier, hjemme alene! Øl & Jäger i glasset, pvr boksen full og pc og aviser tilgnegelig ved Litt senere blir det pepperkaker med blåskimmelost med et glass god portvin til. Ute herjer snøstormen. Kan ikke bli stort bedre nå!
Fortsatt god aften! Og SKÅÅÅÅÅL! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen fra Borgholm | robertaas | Flyforum | 12 | 12-07-2015 04:18 |
God lørdags morgen fra Tirana | robertaas | Flyforum | 19 | 16-11-2013 21:22 |
God lørdags morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 29-05-2011 04:56 |
God lørdags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 07-11-2010 00:29 |
God lørdags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 25-10-2010 11:21 |