![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,548
|
![]()
Nok en win for O'leahy og vennene hans:
http://money.cnn.com/news/newsfeeds/...28112007-1.htm Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]()
69000 nautical miles ... not bad !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,398
|
![]()
Gratulerer til Airbus med nok en ny kunde i USA!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
69000 nm ??? åssen får de plass til flybensinen.. ????
hvor mye tilsvare 69000nm i kilometer ?
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Med den rekkevidden kommer deg seg akkurat hvor de vil på kloden
![]() ![]() ![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Location: Sandefjord
Posts: 138
|
![]()
69,000 NM er 128,000 KM, eller over 3 ganger rundt jorden. Som du skjønner så skal dette flyet brukes til sightseeing for de som vil se jorden 3 ganger, og ikke til transport da det ikke er noe vits i å fly over destinasjonen 2 ganger før man lander
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2006
Posts: 393
|
![]()
Hva er feil hos Boeing når de ikke å selge til Havavian og andre USA selskaper som foreksempel US Air?
Sitter Boeing på unaturlige høye priser på sine fly?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Whoa, denne kom overraskende på meg. Ville satt penga mine på 787 lenge før jeg hadde gjort det på A330 og A350 hos Hawaiian.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,548
|
![]()
Det er ingen 'feil' hos noen .. skulle det vaert slik, kunne du ogsaa spurt 'Hva er feil med Airbus naar Air France opererer 777' ..
Nasjonale interesser er sekundaere - det viktige er aa finne et produkt som passer din type operasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Syns jo at A350bla bla bla... er litt vel mye større en 763ER da... Men kult uansett.
Grattis til Hawaiian og Airbus ![]() ![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
|
![]()
Skulle det være noe merkelig ved at et amerikansk flyselskap kjøper Airbus?
Er jo ganske mange amerikanske flyselskaper som har store Airbus-flåter. Er det ikke slik at USAirways har verdens største Airbus-flåte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]() Quote:
![]() For det meste ser selskaper på de økonomiske sidene ved en ordre heller enn hvilken produsent det er, og da spiller salgsprisen en veldig viktig rolle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,398
|
![]()
Men i mange år var det kun Eastern som fløy Airbus i USA...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2006
Location: Oslo
Posts: 1,175
|
![]()
Airbus hadde vel ikke så mange flytyper i produksjon på den tiden. Var vel stort sett bare A300/310 samt A320?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,398
|
![]()
...dette var før A320 tiden. Og Eastern fikk vel litt pes for at de bestilte A300. Ting har heldigvis endret seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,923
|
![]() Quote:
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
Henter opp en gammel tråd
Hawaiian virker være svært fornøyd med valget av 330-200. De har fått tre levert av de ti maskinene de har på bestilling og velger nå å øke ordren med ytterligere seks maskiner til totalt 16 http://blog.seattlepi.com/aerospace/...asp?source=rss Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2009
Location: I nærheten av Stavanger
Posts: 1,755
|
![]()
Skulle ikke det første flyet leveres i 2012 da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
Opprinnelig, men det ble fremskyndt til 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hawaiian med ny Airbus ordre | jameson82 | Flyforum | 2 | 18-11-2011 08:39 |
Hawaiian Air | LN-AFG | Bilder & foto | 19 | 30-04-2010 18:47 |
Overreagering på Hawaiian-flight | SudCaravelle | Flyforum | 7 | 09-01-2010 09:47 |
Hawaiian air | sk931 | Register- og ATC-Forum | 3 | 28-10-2008 13:48 |
Hawaiian sliter - igjen | CK | Flyforum | 13 | 24-02-2007 11:01 |