![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Molja i Ålesund (bør Googles). Har fått mitt eget fyr midt i havnebassenget...må være det heftigste rommet av alle rommene De Historiske Hoteller har i Norge:-) Nå klar for kaffe og kokosbolle på senga. Nyt dagen du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Mosjøen. Ser ut som at stormen har lagt seg, så da blir det spasertur til jobb. Kundebesøk i dag, så da blir det nok travelt. I tillegg delte vi opp kveldsvakta og jeg ‘vant’ 21-24, så det blir en laaaang dag ...
Kundene fikk seg forøvrig busstur fra Mo i går ... Velkommen til Nord-Norge! ![]() Nå skal jeg ha meg litt havregrøt før avmarsj .... Last edited by LN-MOW; 23-10-2019 at 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn
Etter en lang ufrivillig våken natt skal eg nå prøve å få sove litt. Blir å fly til BNN seinere i dag og ut i havet i morgen tidlig. #Jet-lag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bussen.
Litt kort dag i dag, da jeg nok en gang skal til tannlegen, fyren blir visst aldri fornøyd med antall tenner i munnen, så da får man fjerne litt mer visdom. Ikke kan man betale med annet enn bankkort så blir ikke bonuspoeng en gang. Makan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG og DY523. Det blir møte i Oslo i dag og i morgen, deretter isch 4 uker fri, noe som ikke føles feil.
Ha en nydelig onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glad Onsdag her på dagens bedste tidspunkt, 7:47 :-), dagen idag står på jobsamtale i København.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ryddemorgen før vi må ut av huset mens polakkene vasker. Så blir vel mer kanelbolle i Asker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Asker.. Kaldt og mørkt og utvilsomt høst.
I dag klokken 12 ryker elbilen og vi er igjen tilbake på 100% bensin på gårsdplassen og masse hester. Før det skal man finne noen komfortable reisetider til Haugesund, men det var litt vrient. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Mye bedre form i dag etter å ha fått brukt gårsdagen til å kjefte og smelle ganske heftig på ymse utenlandske kollegaer. Det er rimelig sjelden jeg gjør, og når jeg bare er sint ca annethvert år skjønner de fleste at jeg mener det. Følte meg bedre med det samme
![]() Elefanten har begynt kompensasjonsforhandlinger etter avkortet USA tur og TAP istedenfor BA hjem. Foreløpig har han fått 7 kroner og et skolebrød. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Scandic Stavanger City. Jeg og madammen hadde en tidlig avtale for å sjekke ut et potensielt lokale for bryllup i byen. Så da passet det fint å svinge innom her og spise frokost etterpå. Blir vel hjem å gjøre litt indretjeneste etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Upgrade me....
|
![]()
God dag fra Havet.... Her har vi overlevd en heidundranes Storm i går. Type store bevegelser på rig og vind nok til å blåse lettvektere med for stor kjeledress av dekk =)
Fikk også egen wannabee VIP tur ut i havet helt alene Mandags kvelden. Eneste passasjer ombord og tom tilbake. Noe hastegreier som måtte sjekkes. Håper å komme meg hjemmom før jeg igjen må dra over til feil side av sokkelen =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Limerick, der ordfører oppfordrer til å drikke en av byens oppfinnelser: Irish Coffee... får vel bare høre etter og drikke en senere i dag.
I går ble det flybytte: en 737-600 istedenfor en crj900. Regner med at det er siste gang jeg flyr den før den blir tatt ut av drift. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God forettermiddag fra et av to campus på solkysten. Nå begynner det å brenne greit på dass med semesteroppgaver som man har utsatt til det siste, så nå har skippertaksøyeblikket innhentet undertegnede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
God aften fra EU etter en krisedag hvor alt som kunne feile gjorde det 12 timer i strekk fra kl. 7 til kl. 19. Føler meg nesten som "Fnate på tur, light edition". Men nå ser det lysere ut når hotellet eksisterte, de hadde rombookingen min og baren er åpen... Skål kosmonauter!
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ryktet går også om at elefanten har hatt sin første kjøretime i pappas BMW som en del av kompensasjonen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |