![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Beklager om dette er et idiotisk spørsmål, men stiller det allikevel. Jeg ønsker å finne ut Passasjergrunnlag mellom Trondheim og London (både direkte og via andre byer), og lurer på om det finnes publiserte tall for dette? Ønsker også å vite hvor stort grunnlaget er i forhold til OSL, SVG og BGO. Jeg vet at man sikkert kan se dette i forhold til direkteavganger fra byen, men har på følelsen av at mye mer rutes via Oslo, Amsterdam og Køben fra Trondheim i forhold til fra BGO og SVG. Takker for alle svar, og beklager om dette er noe det ikke finnes publiserte data for! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
http://www.therouteshop.com/map.php
Her har du oversikter over OSL, SVG og BGO. På TRD står det "Coming soon" Edit: Ser at denne siden fokuserer på ikke-eksisterende ruter, så dermed står ikke London |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har reist fra trondheim de siste årene, og kan vel si at i all hovedsak vil jeg nok dra til London via OSL. CPH og AMS har for dårlig frekvens fra TRD til at det normalt lønner seg som alternativ til OSL de gangene det går direktefligth fra OSL.
Flybytte i CPH har jeg i hovedsakt tatt når jeg har skullet til steder som ikke flys fra oslo, som TKU og EDI Derimot har jeg faktisk selv tatt TRD-BGO-LGW en fredags ettermiddag, det gikk overraskende smidig og tidspunktene passet bra (den kvelden). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilken flyplass har størst passasjergrunnlag av Værnes og Sola? | Lamox | Småprat | 44 | 17-01-2012 03:01 |
4x frigjorte slots til LON | doffer | Flyforum | 25 | 25-10-2011 16:28 |
Passasjergrunnlag og slikt | Mjolnir | Småprat | 9 | 10-07-2011 22:40 |
YVR-LON-OSL | GFL | TripReports | 16 | 22-07-2009 09:51 |
I morgen åpner TOS-LON | MD11 | Flyforum | 20 | 10-12-2007 16:24 |