![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snart settes nesen mot LA fra Vegas. Tenkte å legge turen om Edwards AFB. Noen som vet om det er noe å se der og om det i det hele tatt er lov å se noe der. Kan man feks se noen romferge der?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er helt sikkert masse spennende å se på Edwards AFB, men dersom du ikke har gyldig adgangskort til basen, kan du desverre skyte en hvit pil etter å komme inn. Det kan jo hende at det går en vei på enden av rullebanen hvor du kan se fly lande og ta av, men av erfaring fra andre baser, vil det nok ikke være lov å ta bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Kanskje du kan sende en mail, eller ta en telefon, til presse/informasjons-avdelingen der og høre? Det verste du kan få er nei
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Edwards og Palmdale ligger langt pokkerivold ute i ørknen. sist jeg var der var det en 30 min kjøretur fra inngangsporten til hovedområdet på Edwards. Så om du ser stort uten å få baseaksess har jeg mine tvil om.
Derimot, er du i Lost Wages så har du Nellis AFB rett nord for byen. Her er det somregel mye aktivitet og den er lett å finne. Kjør ut på "stripa" nordover og følg veien til du ser en NASCAR bane på venstre hånd, 15-20 min kjøring tenker jeg. Da er Nellis AFB på motsatt side. Ofte mange spottere der også. Ta med lengst mulig objektiv.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
23 AFB | Jerry | Bilder & foto | 7 | 16-03-2015 21:54 |
Norske piloter på Sheppard AFB | ThePlanespotter1 | Småprat | 0 | 31-03-2014 21:53 |
Edwards AFB - verdt et besøk? | stefan | Flyforum | 3 | 09-01-2012 11:45 |
Edwards afb. | Motard | Bilder & foto | 3 | 07-02-2011 21:38 |