![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg postet dette på fs.no også, men kanskje det er noen andre brukere her som har interesse av det.
Jeg har prøvd meg litt på å lage bevegende stillbilder, med et forsøk på en litt uvanlig innpakning. Gi gjerne tilbakemelding på bildene såvel som "innpakningen", som er laget i After Effects: http://www.youtube.com/watch?v=uIVSMLRkCpM
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Detta var råbra!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Helt enig dette var råbra, gjerne send meg en PM hvis du skulle ha interesse i at lage noe sånt for min bedrift, jeg behøver noe nytt og dette er absolut noe jeg kunne bruke!
Vennlig Hilsen Torben Iversen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Canonskytter
|
![]()
Stilig! Er dette tatt fra et videokamera eller er det mange stillbilder satt sammen?
Har lenge tenkt på noe av det samme...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knallbra!
Kanskje du kan forklare litt mer detaljert hvordan du har laget dette? ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for positiv tilbakemelding.
Dette er enkeltbilder som er tatt med Canon EOS 350D eller Nikon 300D. De er beskjært i photoshop og delt opp i lag, hvor et lag er forgrunnen, et lag er midten og et eget lag er bagrunn. Etter dette er de satt sammen i After Effects ved bruk av 3D layers og kamera-funksjon, og når man animerer kamera-bevegelser vil lagene bevege seg i forhold til hverandre å gi en illusjon av bevegelse i en 3D-verden. For at ikke de bakre lagene skal vise de beskjærte bitene som svart (som jo ble kuttet ut og brukt i forgrunnen) fylles disse igjen med clone stamp eller healing brush i photoshop-prosessen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|