![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann
Så det var noen som spurte om Novair startet opp fra Sola i går, og ja, det gjorde den: [IMG] ![]() My vann som ble blåst av banen her, men jammen ble jeg våt der jeg sto jeg og ![]() [IMG] ![]() Tar også med 3 bilder av to hybrider jeg traff på før avreise fra OSL: Her pushback på OY-VKH, det er vel den verste hybriden hun har hatt hittil.. [IMG] ![]() Så sot LN-BUD på gate 26 for tur til Trondheim, og da ble jeg skikkelig overraska. Noen som vet hvor lenge den har gått slik? [IMG] ![]() Et til som viser den, tatt gjennom flyvinduet.... [IMG] ![]() Ja det var alt fro denne gang, møtet på Sola var postitivt, så nå får vi jobbe litt fremover.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Pene gråværsbilder
![]()
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg så den sto utenfor SAS-hangaren da jeg tok av mandag og lurte på det samme. Kunne imidlertid ikke se hele kroppen ... pussig variant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har LN-BUD nylig vært på omlakkering eller heavy maintenance? Og at de av en eller annen årsak ikke har lakkert den i standard dekor?
Selve kroppen er jo riktig, med Scandinavian Airlines titler og de tre skandinaviske flaggene istedet for det norske (hvilket vel er annerledes fra de ande -500 maskinene), mens halen og motorene jo ikke stemmer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så LN-BUD i kun hvitfarge da jeg spottet ved 01R på Gardermoen forrige fredag. Trodde den skulle ut på tur, men den ga bare full gass på rullebanen for deretter å aktivisere autobrakes og til slutt returnere til SAS-hangaren. Så ikke noe mer til den etter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi kjenner vel dette "fenomenet", når maskiner blir delvis hvite med kun stickers, som et tidlig tegn på at de er på vei ut av flåten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Eller är det måhända SAS som byter målning :P
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er jo det samme skjemaet som de benyttet på CRJ som de leide inn fra QI, minus titlene ( og flaggene..)
Det mørke bildet mitt gjør nok ikke helt rett overfor hvitfargen... Og dette er vel litt som DY sin -KKF er det ikke det? et fly som skulle ut, men som så skulle inn igjen i varmen en stund til uten at vi vet hvor lenge.. Bare fint å ha noe mer å jakte på, denne utgaven av 737 har vi ikke hatt før. ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
[QUOTE=Fellowship;562695]Heisann
My vann som ble blåst av banen her, men jammen ble jeg våt der jeg sto jeg og ![]() [IMG] ![]() Det ble ett bra bilde ut av det da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Forresten, tok en dobbeltsjekk i bildene mine, var ikke LN-BUD, men LN-BRK! Ser at den står i flåtelisten til SAS på Planespotter, men er det noen av dere som vet om den er på vei ut av flåten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for bildene Ole Johan
![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helgeturer til øst og i vest | Hypern | Reiseforum | 22 | 06-04-2014 17:20 |
Jetfly ca fra vest mot øst på marsjhøyde? | ohegge | Register- og ATC-Forum | 0 | 16-09-2011 22:50 |
OSL sør øst nord vest, mange bilder. | putzmeister | Bilder & foto | 18 | 15-07-2010 20:29 |
Førjulsferie - Øst eller Vest? | LNv22 | Reiseforum | 5 | 18-10-2009 13:42 |
Bilder fra Vest og Øst | C172 | Flyforum | 20 | 25-08-2006 18:35 |