![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Huff det var en kort natt... Av jobb kl 2300 og begynte kl 0500 igjen. Da er det viktig at kaffen inntas i et forrykende tempo. Venter på at morgenflyene skal unnagjøres før det er frokost på Fru Haugans Hotel i Mosjøen.
Ha en fin dag og god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Kort natt her også. Snart bærer det avgårde for atter en 12 timers vakt. Må bare drikke opp bursdagskaffen min først.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen! Mørk blå Nespresso i koppen her... Nå venter en times økt slik at vi opprettholder Core EB programmet - før kursen settes mot Lillehammer og Gausdal. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tatt fra en bekjent`s hjemmeside:
Du skal ikke klistre fine øyeblikk opp på veggene i tankene og forgylle dem med lengselen din. Du skal kjøre spettet hardt under arrete hverdager og vippe dem opp. En etter en. Det er derfor livet har deg på mannskapslista. ****************************** Ellers god morgen fra OSL. Her blir jeg til 1900.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
@ OSL. Dagen blir tilbrakt langt foran på SK925 til Washington og avsluttes med Delta til Atlanta. Men først en liten tur i loungen men jeg venter på dagens første skyss til CPH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Riga...
Da var man ferdig med hotellfrokosten, som forøvrig var helt OK. ![]() Måtte alle få en fin lørdag, hvor enn man er i verden ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Formen er stigende og har nettopp hatt en god frokost med dama, men eggerøre og røykørret. Som sykemeldt er det ikke veldig stor forskjell på dagene så blir å slappe av hjemme med forum, lesestoff og filmer.
Deilig med norsk seier i går mot Kypros, selv om det ble unødvendig spennende i 2. omgang. ![]() ![]() ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bokn.Totalt utslitt etter en Lang 12 timers natt på jobb. Skal ha meg et par glass med Tysk Lufthansa champagne etter frokosten, så er det natti natti det neste døgnet.
(ps! Gratulere med dagen Twin Otter) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Her ble det sovemorgen etter en lang og travel natt på jobb bak bardisken. Fullt hus allerede kl 19 før fotballkampen. Alle var fornøyde med resultatet og det merktes på salget! ![]() I dag skal vi ha bursdagsfest for minstemann! Før vi gutta skal ha hjemmekveld mens mor skal ut. Kjenner på gikta at jeg må ha litt å drikke i kveld! ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Fortsatt god helg, evlybloddy! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings. En formiddagsringnes nytes før handlerunden. I går dumpet det inn enda en PM, denne gangen fra en eks-kollega som kjente meg igjen pga noen skriverier, en uke etter at en annen kollega "avslørte" meg. Morsomt ! Ellers blir det en rolig og bedagelig helg uten noe spesielt på programmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]() ![]() G'morgen fra nevnte Atlanta. Farmer skal nok faa se byen fra sin beste side. Spaadd pent vaer og temperaturer godt opp paa tyvetallet. Naa skal guttungen vekkes - saa blir det aa kjoere ham til parken - han skal doemme tre kamper foer lunch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - her driver man med diverse småplukk etter innfallsmetoden i dag.
NB!! (Spotter)alert for Fnate - kr. 16.90 for 200g Freia-sjokkis på Rimi! Ha en fin dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Grått og kaldt vær i hovedstaden. Blir en rolig dag uten lesing før familiemiddag med fårikål i kveld. Senere blir det tur på "oktoberfest."
![]() Ha en flott helg folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger!
Da var det snart på tide å komme seg i gang med diverse før det blir 40års lag for kjerringa i kveld. Ungene er hentet og levert til begge svigersene, og bikkja skal snart på overnatting og en gjest som kommer langveisfra skal hentes. Så da var det vel bare å si skchååååål? ![]() ![]() Ha en fin lørdag forumister! ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Får i kål, nå ble jeg sulten.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kom inte med SK903 idag, vi försöker imorgon igen. Nu blir det pizza och öl.
Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra the Sunshine State! Her har man nettopp stått opp og fått i seg litt føde. Satser på å komme meg til Wings and Waves som er et fly/båt show på Daytona Beach i dag. Akkurat nå 26 grader - men i følge meterologene skal det stige over 30 i løpet av dagen! Ha en fin dag.
![]() |
#20 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. 12 grader og sol nå, men det forventes å stige i løpet av dagen.
Planene for dagen er shopping på et outletsenter ved flyplassen. Mens i morgen blir det tur til Banff, og Drumheller, AB på mandag. Thanksgiving her i Canada på Mandag så vi har langhelg ![]() God lørdag og helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |