![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Dette er en nok så tynn report og lite bilder, men på denne turen var jeg alene og syntes det noen ganger er småpinlig å knipse i vei på flyet.
Jeg skulle jo egentlig reise hjem med gutta på tirsdagen med SAS på motsatt rute av turen til, men måtte booke om på grunn av jobb. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=75538 Som jeg ble tipset om på nettet her sa var det en temmelig gammel maskin på SIN – AMS ruten, Det var ”Spacebeds” som var slitte, men svært komfortable. Det som overrasket meg var at det faktisk IKKE var AVOD, men det jeg regner med heter rullerende filmer. (Men det gode utvalget til Krisworld var på plass) Maten og servicen derimot var faktisk bedre enn forventet. Det var som ren cruiset og de fulgte veldig opp med full oppdekning og var tilstede hele tiden. Jeg hadde valgt lobster før jeg dro, men det var ikke noe problem å gjøre dette om til en meget god biff rullet i bacon da det var blitt nok sjømat i Singapore. Det var virkelig trist å forlate flyet til et regnfylt Amsterdam. (etter den sedvanlige ultralange taxien fra rullebanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for mange bilder og fin oppsummering i SK-tråden og her. Det blir litt "lite stilig" med plasten og aluminiumsfolien på maten hos SAS.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ser veldig bra ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KRS-AMS-JFK-SFO Delta Business Elite | WooAa | TripReports | 17 | 23-08-2013 08:48 |
KLM World Business Class, AMS-HRE-LUN-AMS | GinTonic | TripReports | 21 | 19-05-2013 16:26 |
OSL-AMS Business? | Fnate | Reiseforum | 7 | 24-01-2013 15:07 |
Business fly AMS-Houston | Balle Chlorin | Flyforum | 4 | 03-12-2007 20:29 |
Spacebed AMS-SIN | Bizflyer | Flyforum | 2 | 20-10-2007 11:20 |