![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mens natten senker seg over Missisippi, oensker jeg dere god morgen der borte i Norge og Wherever. Kom svett og varm tilbake fra en kokende Gulfport-tarmac, og etter et par kalde Sam Adams og en 'hot' kyllingsandwich paa Hooters'en som ligger ved siden av hotellet, var det deilig aa senke seg ned i boblebadet paa hotellrommet...
Skal opp klokken fem for aa rekke morgenflyet til Houston og videre til Seattle. Kanskje blir det winglet-maskin paa meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag morgen... I dag er det første skoledag for mange 6-åringer (kjør pent i nærmiljøet!!) og jeg skal være på Blommenholm Skole for å følge et av mine fadderbarn... Ha en bedre start på uken...
PS! Kan bli spennende å se når CK våkner og er klar på forumet som "hjemmeværende med barn" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
gjeesp! Sendte mor avgårde ved 8-tiden, og nå sitter jeg i hulen (vegg i vegg med barnerommet) og venter på at frøkna skal våkne. Det kan nok bli en slitsom dag for både barn og far, første uten mor - men det er nok værst for mor. Stor overgang å dra tilbake på jobb når hun har vært hjemme med minsten i ti måneder. Været ser bra ut, så det blir nok en tur ut i sandkassen og kanskje en trilletur til nærmeste sted man kan få en latte - ca 40 minutter unna i Asker "sentrum". Vi får se hva dagen bringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooood moooorning World!
Har akkurat kjørt seksåringen til skolen til sin 3dje skoledag. Været kan dere se på vedlagte bilde som er tatt nå kl 0900 fra loftstuen med utsikt over en tåkelagt Romsdalsfjord og en dramatisk himmel over Romsdalsalpene. Coast Air ATR sees også. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Alta.
Fint vær i Alta i dag. Ble bil til jobb i dag også. Er dessverre sykkelløs ennå, etter at rammen brøt sammen i forrige uke. Regner med jeg får vite hva jeg får i oppgjør for den gamle i dag, slik at ny kan investeres. Fint med livstidsgaranti på ting.
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
DBS' livstidsgaranti blir litt rar å tenke på med de store endringene i norsk industri og outsourcing til lavkostland. Jeg kjørte forbi den gamle Øglænd-fabrikken for et par uker siden, og den er i ferd med å bli kjøpesenter og leiligheter.
Forøvrig en fin, om enn litt disig dag på FBU i dag. Nå skal jeg ned å drikke kaffe med 'Concorde' og dama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God måndag.
Sigtuna kan bjuda på 21 varma grader just nu. Solen skiner och jag borde vara på väg till en eller annan strand just nu. Desvärre måste jag sitta och vänta på att UPS skall dyka upp med den reservdelen som Dell hävdar behövs för att min laptop skall komma igång igen. Det tror jag dock inte på innan motsatsen är bevisad. Önskar er alla en fin start på veckan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Saa var leiebilen levert og jeg har plantet meg ved Gate 2 i paavente av min 735 til Houston. GPT er en trist flyplass ... ikke en gang en kopp kaffe aa faa saa tidlig ... Og definitivt ingen Starbucks. Maa nok vente til jeg ankommer IAH.
Oppdaget for sent at det sto SSSS paa boardingkortet mitt .. maatte derfor gjennom TSA's torturkammer. Og som paa de fleste smaa flyplasser er de ekstra nidkjaere her .. ![]() Menmen .. fikk ihvertfall byttet bort midtsetene mine i to midtgangseter, saa noe positivt ble det ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da var jeg tilbake etter å ha fulgt 6-åringen til hans første skoledag... Det har skjedd en del endringer på de 30 årene som har gått siden jeg selv hadde min første skoledag - men noe var likt - den første hjemmeleksen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |