![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tror dere det kunne blitt en suksess? Noe a la Easyjet fra England.
Personlig synes jeg det blir vel mye negativ omtale for Easyjet i det programmet, men det sies jo at all PR er god PR. Jaja. Jeg tror et sånt program kan ha potensiale, men det kan vel lett bli litt for ensformig. De må i så fall prøve å fortelle "små historier" i stedet for å la det bli et faktaprogram. Hva tror dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om det blir noe a la easyjet-programmet tror jeg ikke det har potensiale nei, men hvis de klarer å lage litt mer varierte programmer, fra litt forskjellige deler av flyplassen og selskapet (cockpit, kabin, frakt osv) kan det nok bli noe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Par program kanskje. Jeg tror det ville blitt kjedelig i lengden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan ikke skjønne annet enn at det må være håpløs PR. Tror ikke akkurat terskelen for å klage når man selv er for sen til innsjekk blir noe lavere av å se at alle andre gjør det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
"FAA transcripts show efforts to reach Flight 188" | The Ticketor | Flyforum | 4 | 28-11-2009 16:18 |
DAT med "pakketur" til DAT arrangerer tur til "Paris Air Show | sail4fun | Flyforum | 5 | 04-05-2005 21:39 |