![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Får Seasåns Bislet!
Efter en mycket trevlig fly og vin igår står idag WF326 och SK170 på programmet. Solen ær på væg upp och det ser ut att kunna bli en fin dag hær i Oslo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Klar himmel, men jeg er oppe så alt for tidlig. Masser av ting som må fullføres innen jeg drar fra jobb i dag, og det blir ikke noe enklere når halve dagen er fylt med møter. Til dama for litt kjærlig pleie i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ikke noe spennende som skjer i dag, det samme gamle. Men været ute er jo gull, det er noen skyer på himmelen, men det er vindstille. Kan bli en bra dag dette. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Midt i Norge! Her begynner det å lysne og jeg aner at det blir like fint som i går. Ble en tur ned i kjelleren i går kveld for å se fotball sammen med Egil. Kjedelig match, dog ...
Vanlig normal arbeidsdag i dag. Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det e frykteleg tidleg......
Måtte innom kontoret før jeg skal på et eksternt møte kl 0800. Lurer enda på hvilke idioter som innkaller til møte så tidlig. Det skulle vært forbudt med lov. Ellers ingen planer for dagen, og det er da i det minste positivt at det drar seg mot helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig God Morgen fra Bodø!
Frokost er spist, og er strax på vei ut døren, jobb i dag også, dog siste dag før det er helg! Det er 8 grader og overskyet, i følge Yr.no skal tempen stige litt. Men da må jeg stikke, så ha en fin Torsdag alle sammen!
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU!
Kursdag to, og det er flott vær ute. Har vore lange arbeidsdagar denne veka, og det blir det nok i dag og. Heimreis i morgon ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp, solen skinner og snart er det frokost. Ikke en sky på himmelen og snart avreise til Brandbu. Tror det blir cab idag, selvom rimen sitter i gresset fremdeles.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgen!
Tåken går litt til og fra her på Gardermoen, i det ene øyeblikket er det CAVOK og vakkert høstlandskap, i det neste (slik som nå) RVR 350m ![]() Endel CTOT's inbound og det medfører litt rusk ut igjen, men nothing we cant manage! ![]() Om 5t 20min er det ferie - yey!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Majorstua, på fårikålens festdag. Litt forsinka på jobb i dag, så man blir liggende bakpå. Og det blir jeg nok i ettermiddag også. Ha en fortreffelig soldag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
Hehehe, er det det dere kaller det for på vestkanten? Svært så pen man var i målet i dag liksom. Skal ikke skrive hva vi kaller det for i nord-norge men....
![]() Overskyet i dag, så jeg er knallfornøyd med prioriteringene og gårdagens fjelltur i strålende høstsol. På tur oppover gikk jeg og bikkja forbi et sted hvor jeg hadde vært på båltur for en drøy uke eller to siden. Mistet en hodelykt i området, og tror dere ikke bikkja plutselig kom rennende med ei litt bedugget hodelykt som enda fungerte godt? For en luktesans de bikkjene har! Sitter og leser litt på mekanikk i fysikken for å få et litt bedre bilde av aliasing-effekten det snakkes om i bilder&foto. Herlig å la seg engasjere i noe som faktisk er pensum, dette er jo brukanes til noe ![]() Have a nais day! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() Strålende morgen fra Trondheim.Just stått opp, ryggen er ikke ehelt god,må ut å gå tur i skauen idag...deilig det. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
trøtte er vi?
God ettermiddag har det visst blitt nå fra Oslos beste sentrum. Dagen på skolen slutter tidlig, så da er det hjem å begynne vask av klær før planlegging av ferien. Men det må også leses intenst i diverse kompendier, bøker og PPTer for å klare en enorm medieprøve dagen i morgen kan by på. samt rapport. ok, jeg forstod i dette nu hvor mye denne dagen kommer til å inneholde... F*en!
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Grise gutter (og jente)
![]() Kjærlig pleie kan bety så mangt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
For en gjeng!
God formiddag. Som eneste dagen i uka med full timeplan så er det klart at torsdag ikke er noen høydare. Blir vel litt pakking ikveld da man skal ut å reise imorra. La inn forslag om overnatting på Jumbo Hostel ved ARN, men ble nedstemt til fordel for Radisson. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En rikitig fin Torsdag ifra Grorud. Ingen planer for resten av kvelden, ble ti timer i gravern idag, så klokka var nermere 1730 før man kom hjem.
Quote:
Men kontorrotter vil vel helst jobbe 0900 til 1100, og ellers nyte dagen stille og rolig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag.
![]() |
|