![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106822
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
En liten reminder til dem som har hastverk med å skrelle av seg beltet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ouch... Jeg tror nok det er mange selskaper som kunne klart seg uten en sånn som dette. Hvor lang tid tar det å få et fly som har snublet sånn i trafikk igjen?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror ikke dette er slutten paa NWA...De kommer seg nok paa bena...eller forhjulet igjen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Forventes det at et flyselskap som opererer flere titalls, for ikke å si hundretalls fly skal operere hver dag året rundt uten "mishaps"...? Skal det ikke mere enn dette til for at et selskap skal gå på ræva, fatter jeg ikke at noen tør å holde på....
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Misforstå ikke, jeg regner ikke med at NWA tryner på grunn at dette. Men det er allikevel sure utgifter for et selskap som ikke går spesielt bra.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Når jeg bruker de små grå litt, så kunne det jo tenkes at flyet var fylt opp med gærne amerikanere, som ved en slik hendelse kunne finne på å saksøke selskapet for de undeligste ting. Men, et eller annet undelig sted som bare det amerikanske rettsvesen vet av går det vel en ørliten grense selv for det folket der...
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Utgifter som sikkert dekkes av forsikringer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
747 "Jumbo Hostel" på plats på ARN [28.8.08] | HansJ | Bilder & foto | 14 | 31-08-2008 20:22 |