![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kjenner flere som var der. Utrolig kjedelig at det skal være så mange flyulykker der.
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Vet ikke hva som gikk galt der, han flyr jo utrolig lavt da han starter den manøvre, skulle nesten tro at han fik en Vertigo opplevelse, altså hvor du ikke vet hva som er opp eller ned, men likevel når han er en erfaren pilot, burde han jo ha kontroll, men man vet jo aldri hva som kan være årsaken til ulykken, uansett er det tragisk at sånt skjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Klassisk, Neil Williams beskriver noe lignende i historien " the day I should have died" får håpe det går bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Om du refererer til episoden der den venstre vingen knekker ser jeg ikke noen videre likhet. Null rom for feil eller problemer i den høyden der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Mulig jeg husker feil, men han gjorde også en manøvre i lav høyde, hvor han i det han initierte øvelsen forsto at dette gikk til h.. Episoden med Zlin, hvor nederste vingebolt sa takk for seg, er jo en studie i eksepsjonelt airmanship!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, det er en utrolig historie. Mener man i ettertid fant ut at det ikke var vingebolten, men svikt i selve vingen.
I dette tilfellet ser det ved innledningen av manøveren ok ut til han er på rygg, så stopper rollbevegelsen. Kan være flere årsaker til hvorfor, men det regner jeg med at de kan finne utav. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyshow i 2015 | Sveinmk | Flyforum | 62 | 04-09-2015 11:17 |
Krasj på flyshow i UK | jameson82 | Flyforum | 0 | 01-08-2015 16:14 |
Flyshow i Russland | toftos | Flyforum | 20 | 29-01-2013 04:26 |
Flyshow på Jarlsberg 15.08 10 | myggen | Bilder & foto | 2 | 07-11-2010 20:39 |