![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg vet at dette er litt slemt, siden forumet handler tjener penger på wias, men jeg måtte.
Jeg og to andre har laget et nettside vi mener er ganske bra, men vi trenger nå litt feedback fra massene. Hva synes dere er bra eller dårlig på siden? Nettsiden er www.bigbooking.com Tip 1) Gå på VIP og se på de sinnsyke VIP husene vi har. Vi har f.eks egne øyer til leie i karibien. Kan ikke gå ut med prisen, men la oss si det slik. Hvis du å spørre om pris, så har du ikke råd. Tip 2) Søk etter flights, og gå på flight details når det kommer opp. Da ser du statistics på hvor ofte flyet er delayed og hvor mange minutter det er delayed i gjennomsnitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen som har noe å melde altså...? Si hva dere dere har på hjertet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Rolig nu - det er 46 minutter siden du har postet første post... Det kunne jo tænkes at folk har travlt med andre ting.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan umiddelbart si at det aa legge ett gebyr paa toppen av en flybillett, finter dere ut av markedet umiddelbart, ihvertfall i USA. Ingen portaler har gebyr her lengre.
I tillegg kan du kun legge inn bonusprogrammet til flyselskapet du reiser med. Mange har andre programmer i allianser som tjener opp, og det er ett vanvittig styr aa faa det inn (man maa ringe) dersom dette ikke gjoeres ved booking. Aa faa en chatdialog midt opp i fleisen er heller ikke noe jeg setter pris paa. Passiv chatfunksjon er noe jeg er fan av. Designmessig var siden passelig kaotisk. Ville lagt valgene mer under tabs paa toppen Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi har da ikke noen gebyrer på flybillettene våre? Vi har 0% fortjeneste på de.
Det samme har vi på hoteller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mye dårlig engelsk... Ingen ting som skiller denne siden fra tusenvis av andre... Ikke imponert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enkelte fraser gir meg 'Google Translate' feeling .... huff ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg synes det var veldig mye info på siden, så mye at jeg fikk litt "klaustrofobi" følelse. Hvis jeg skulle bestilt noe reise ville jeg brukt en side som så litt ryddig ut. Da føler jeg det er proffisjonelt. Saken med en slik side er at du vil vinne publikum, akkurat nå synes jeg det var litt mye info på siden. Siden skiller seg heller ikke mye ut ifra andre. Det er viktig å skille seg ut på en positiv måte.
![]() Men jeg likte iconene i toppen må jeg si. Hva med å ha frontside med kun iconer? Så kan man trykke på den man ønsker (f.eks leie bil) og blir ledet til en ny side som kun handler om f.eks. leie av bil? Det vil se mye mer ryddig ut. Just my 2 cent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://vacation.bigbooking.com/nexre...s=y&pageid=662
Det jeg derimot kan garantere er at hotellene våre er billigst! PS: Skal sjekke dette med flightene. Merkelig at det fantes billigere flighter noe annet sted! Det skal ikke forekomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2 raske comments
1. WF flights kommer ikke opp ... testet osl-sdn. 2. Ønsker Kalender Man-Søndag , ikke Søn-Lør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Orbitz er gjennomgående rundt $5 billigere på de alternativene jeg så på (US innenriks) ... mistenker at et enten er valutakurser eller feil i taxes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det kan hende. For vi selger til "innkjøpspris" og legger ikke på 1 krone på billettene vi selger. Dette skal jeg ta opp med de som drifter flightsystemet på mandag. Ikke godjent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Et annet problem med Hotell Sidene er at "Prev" ikke fungerer logisk, jeg var pa side # 2 i oversikten i Liverpool og endret valuta til GBP fra "default" USD....naar jeg tryket "prev" for aa gaa tilbake til Side 1....saa ble jeg paa side 2 men valutaen endret seg tilbake til USD.....
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var mye rart her ang priser. Jeg skal se på det på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sjekket ut dette Liverpool greiene dine. Vi har ingen "Save Rate" på akkurat det hotellet til de datoene (selvfølgelig...), dermed kan vi ikke garantere best pris.
Ser også at dette rommet til 196GBP er et businessclass rom med breakfast. Last edited by Mchansern; 10-09-2010 at 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det kan være at det er "Best Price" på businessclass-rom med breakfast? Eller har du funnet 150 og 114 GBP på det også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi er nå kjent med at det finnes noen unntak og at av og til finner man hoteller som er billigere enn oss.
Da betaler vi differensen, + 10% oppå det igjen! Dermed kan du tjene på å bestille hotell i Liverpool hos oss. ref: http://vacation.bigbooking.com/nexre...s=y&pageid=662 Da fyller du ut dette skjemaet og sender til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Yak 50 engine failure | Jan H | Flyforum | 3 | 15-02-2011 21:34 |
Engine Power.... | sk931 | Flyforum | 4 | 05-12-2005 21:12 |
380 engine run | Guest | Flyforum | 1 | 09-04-2005 10:41 |