![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Temperaturen viste 4 varmegrader i dashbordet på vei til OSL i morges. Definitivt høst nå. Men, solen skinner og jeg har 11 timer igjen av vakten. Trakter`n går for fulle mugger og jeg skal nok få koffeinsjokk før jeg går av i ettermiddag. Da er det bare å ønske dere en god dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Farmen, hvor den positive Asia/Australia jetlag medførte oppstigning 0300 i morges. Godt å være hjemme igjen etter 3 uker som farende fant. Nå er er det vel bare å vekke resten av familien til en gedigen søndagsfrokost ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra de mere usentrale strøk i Telemark..
Frokosten er inntatt, og kursen settes snart tilbake til noe som er en del mere sentralt..Oslo Ønsker alle forsatt en fin søndag videre ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Her går man på hjemmevakt i dette øyeblikk, og snart blir det egg og bacon til brunsj. Vinduspuss blir det i dag.
Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Bislett. Frokost med dama er unnagjort og nå blir det å slappe av og pakke litt. En SAS og en Lufthansa flygning står på programmet før man etter planen skal ende opp på et flyplasshotell ved BCN for noen timers søvn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Grynt fra Bærum - det ble seint i går kveld. På tide å lage seg noe mat her, Kanskje lufte sykkelen en tur i ettermiddag. Ha en fin søndag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hællåis fra Oslo
Sola skinner, jeg skal gjøre ferdig hagen og feire My super sweet 16 ![]() Ha en fortsatt fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Nydeleg vær ute -ukjent temperatur enn så lenge. Får smake på den etter frokost. Videre blir det nok meir oppussing i dag også. Utforing av vindauger står på programmet. Ha ein flott søndag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Asker sentrum
![]() Her skinner solen, og jeg skal se et par Dvd`er i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra London! I dag er ferden over, og reisen videre går med tube fra Paddington til LHR, og så videre hjem til Trondheim via AMS. Seint hjem, og jeg gruer meg allerede til å måtte tidlig opp i morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Det er dagen derpå etter gårsdagens siste dag på Rått og Råde festivalen. Så det blir nok sofaen og kanskje en tur ut i finværet.
Last edited by Twin Otter; 05-09-2010 at 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Jaggu har jeg ikke innvilget meg selv 2 uker ferie. Ikke planlagt, men best i forhold til arbeidsmengdene utover høsten og vintern. Dermed står jeg nå og lurer på hva de to neste ukene skal bringe. Det blir nok enten en kortere tur med båt, eller en litt lengre tur med fly.
Ellers var det litt uvant å gå fra Iphone til HTC Desire, men foreløpig virker det som at jeg konverterte riktig vei ![]() Snart ut å få dagens trim, før resten av dagen sannsynligvis brukt til ferieplanlegging og litt filmtitting. Ha en flott søndag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
....skjitsøndag! Her ventet man til 3tiden i natt på at festfolket skulle kjøres hjem, men i takt med økende volum på musikken, økende volum på konsumet og økende volum på dansegulvet - innså jeg at de ikke hadde tenkt å gi seg. Så jeg artikulerer og tegner i lufta, "taaa TAXI hjem. Forstått?!" - gav dem lue og jakke fra bilen i tilfelle de skulle finne på å gå over fjellet, og kjørte til huset vi låner. Våkner 1130, og får vite hos gammeltante over vegen at fattern kom hjem halv 7 i natt (morges?)! Hallo i luka liksom, vi skal jo kjøre hjem i dag. Har forelesninger jeg må på i morgen, og det er langt fra lofoten til tromsø... Jeg klarer ikke kjøre hele vegen i ett (trøtt jeg og..) og ikke vil jeg sitte på farsan i hans...eh - tilstand.
Flott flott flott. Får se hvor langt vi kommer oss og hva vi finner på, mon tro om de selger varikennel-bur på leknes airport? Hadde jeg bare ikke hatt bikkja med skulle jeg gjerne flydd hjem ![]() Ha en fin og mindre frustrerende søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
![]() Men alt går over og blir til en bra historie, også gårsdagens ´vinsmaking´på Sagene Lunchbar. God søndag til alle uansett hvor dere er, og hvor langt dere skal.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen!
Festligheter var det i Arendal også i går. Undertegnede hjalp mest til med å rydde og holde orden på gjestene, så det ble en tidlig kveld. Nå skal jeg ut i båt til Lyngør tenkte jeg, flott vær i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, g'morgen ... kun 12 grader her i nordre Georgia .. det er det laveste jeg har sett siden jeg var i Norge sist! Orkanen som passerte ute i havet, har ihvertfall gitt stabilt og fint vaer.
Midterste fridag idag .. ettersom bikkja er rekonvalesent blir det ikke aa dra noe sted, men det er noe n smaating som maa fikses rundthuset. En runde med CoreMOW blir det kanskje ogsaa. T-5 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Her i "det indre jylland" viste gradestokken 0,3c her til morgen, frisk !! dagen går bla. med at forvandle avensisen fra "dirty" black til "shinning" black efter sommerferiens strabasser ! "core" jan forløber samtidig planmæssig idag bliver der dog plads til noget rød spansk til bøffen
![]() |
![]() |
#18 |
Free Luigi
|
![]()
...heyhey, jeg har kommet meg til bjerkvik! Trøtt i trynet, fått 15 min på øynene. Snaaaart snart hjemme - bare 3,5 timer igjen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Da er helgen over og jeg har vært i Larvik og kost meg. Fikk til en fantastisk golf-runde på Fritzøe Gård idag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY 173 i dag, søndag 19.august 2012 | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 19-08-2012 15:05 |
Åpen dag - Rakkestad Flyplass - søndag 5 september! | Seabee | Flyforum | 0 | 03-09-2010 15:35 |
Spotting i dag Søndag på ENZV. | Aleksander Maaland | Flyforum | 11 | 23-03-2009 20:48 |
TNT på flesland i dag Søndag? | stefan78 | Flyforum | 25 | 08-05-2007 02:04 |