![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Verdens minste flysete: 18 centimeter mindre
Quote:
Da er det bare å styre unna ? ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det denne lille detaljen som heter 'sertifisering' da .. FAA var lunkne til det forrige forslaget, og jeg er ikke sikker på om dette bli bedre mottatt. Vanskelig å f.eks. å innta brace-position med slike seter. Nei gitt - dette blir det nok (heller) ikke noe av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Alle "setene" monteres på en dreibar sokkel og ved brace må alle snu stolene sine slik at de har ryggen mot fartsretningen
![]() Ser for meg at dette forslaget får størst muligheter i fly uten overhead bins. Kan vel bli litt trangt for hodet ellers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
"Setene" tåler nok ikke 16 G aksellerasjon heller. Kaninhjerneforslag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Setene er nok mer egnet for Starwars hvor du kan "zappe" deg 100 lysår frem i tid på en tenkt reise.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg ser for meg at setene kan klare 16G kravet om de redesignes slik at de festes både i tak og gulv. Hvorvidt det er rett frem å gjøre vet jeg ikke, men om man river ned bagasjehyllene bør det være et passelig solid oppheng til dem. Så er det bare å innføre en no-hand-luggage policy, og øke gebyrene på innsjekket bagasje. Passasjerene kommer til å elske det.
Et større problem jeg ser for meg er evakuering. De sal-setene har ikke en jevn glatt kant fremst, slik at passasjerer som evakuerer fra vindussete kan bli hindret både av armlener og sal-dingser som stikker ut. Tror ikke godkjenningsmyndighetene har stor tåleranse for det, når plassen i utgangspunktet er så begrenset. Så har vi jo også showstopper nr 1. da, ingen av dagens fly er designet eller godkjennt for så stor passasjertetthet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lurer på om det er noen spesiell grunn til at de er designet i blått og gult...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjenner flere som var og testet ut setet i Long Beach denne uken. Seth (som flere av dere har truffet) testet ut setet og da han ringte var hans foerste ord "FAIL"
Grundig test av setet her: http://boardingarea.com/blogs/thewan...skyrider-seat/ Saa da kommer dagens spoersmaal: Hva er den stoerste vitsen i VGs artikkel? Er det setet i seg selv eller DYs junior propagandaministers uttalelse under? ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er min favoritt.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dine 21 favoritt medpassasjerer! | LN-MOW | Småprat | 20 | 04-10-2014 08:32 |
EU undersøker lavprisselskapenes praksis | erlendi | Flyforum | 23 | 15-08-2011 16:59 |
Ny favoritt i Stavanger | EB | Reiseforum | 4 | 30-04-2009 07:08 |
DIN FAVORITT..... | putzmeister | Flyforum | 39 | 12-11-2006 11:20 |