![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag - det er snart helg!!! Noen møter med diverse flyselskap på morgenkvisten er en grei avslutning på uken. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God Morgen fra Fornebu
![]() Nå erre hææælj hvert øyeblikk, eller om noen timer i allefall. Masse trafikk på vei til oslo idag tidlig, men men. Var på plass her 0645, så da er alt greit. Vurderer fredags spotting idag. Men er ikke helt sikker på vær utsiktene. Kommer tilbake med med info der senere. Ellers for dere ha en fortreffelig dag og helg ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårn fra Tromsø
Sola? skinner i tromsø og temperaturen er nesten 20 grader allerede ???? Hva er det som skjer ???? Håper alle får ei riktig god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen Norge,
Ha en fin fredag. Nå når dere nettop har begynt fredag går jeg og legger meg i Phoenix-USA. I morgen er det fredag for meg. Hilsen, Beechdriver ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det er fræddan!! Skal bli godt med et par fridager - nå ogsp med en PC som skal virke. Etter en halvtime på telefonen til DELL support, endte hele den triste historien med at jeg åpnet kabinettet og trakk ut og satte inn kabelen til harddisken! Får håpe det holder. I dag er det bare én uke igjen til jeg starte pappaperm, og to uker til jeg skal møte Savipix1 og 2 for en spotterdag på ARN og BMA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag morgon. Skall precis packa ner laptopen innan jag blir hämtad för transport till (Honu)Luleå Kallax International Airport
![]() Ha en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her på sykehuset er alle dager like. Merker at det har vært varmt noen dager. Aircon er et fremmedord på norske sykehus tror jeg!
Endelig kommet over i rullestol, så det er fremgang å spore heldigvis! Ha en bedre dag og helg enn meg alle sammen! BF |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 05-05-2006 12:16 |