![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk nok av tyskere, franskmenn, italienere, bergensere, østlendinger,
vestlendinger, trafikk , Tjensvollkrysset og den andre køen av biler idag, og tok turen for å se hvilke luksus raketter som stod på flyplassen idag. En og annen god bit ble det ja i drittværet, men været har aldri stoppa meg for å få nye reg's i databasen min . Enjoy the weather ![]() Dagens første avgang blåste vekk det meste av vatten ![]() Dagens andre tok resten ( denne har eg ennå til gode å se i sol-lys ) ![]() Så en nordmann som sikkert alle har sett før, kom noen folk utav den som jeg knipsa, men har aldri sett de før ![]() Kjørte crewet på denne til byen, de ble helt hyper når de fant ut eg var flyspotter ![]() ![]() Så en russer som kanskje har vert her før ![]() En liten lekker danske, de vil også vise seg fram ja ![]() Ankom Kevin Costner i denne tro ? ![]() Satser på å få bedre bilde av de 2 neste her ved avgang, stod litt langt borte for min linse ![]() og til slutt denne, dagens HLX som alle trodde ville bli en B737 ![]() ![]() ![]() Last edited by Lennart; 25-08-2010 at 22:56. Reason: type-o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
woow, tøft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er det "oljefly" siden det er så mye bizz maskiner?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra dokumentert Lennart, håper det er bedre vær når de skal hjem igjen slik at du slipper gråværs bilder.
Takk for at du skiller mellom Bergensere, vestlendinger og østlendinger ![]() Yngve
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder
![]() VQ-BSO har vært her før den ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
SVG Spotter
|
![]()
Masse kult der, Lennart!
Beklager eg ikke har hatt mulighet til å legge inn noe tidligere... ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Biz-jet på Gardermoen 2. september | LN-KOG | Småprat | 17 | 16-09-2011 21:01 |
ONS og A310 på Sola. | Vede | Bilder & foto | 2 | 05-09-2010 18:48 |
I serien biz-jet-livery's vi ikke blir kloke på | Trety | Flyforum | 7 | 09-02-2006 20:58 |
Ny supersonic biz-jet på tegnebordet | The Ticketor | Flyforum | 1 | 30-11-2005 11:31 |
Biz Jet | sk931 | Flyforum | 3 | 07-04-2005 11:37 |