![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det detter ned vann fra himmelen i store mengder... Det er høst - selv om vi skal på Sommerkonsert på Gjøvik med pianistene fra Beat for Beat i kveld...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Prøvde ikke STP Pål seg med chat...uten at det ble noen skusess? Tror chatting også er noe jeg ikke helt skjønner...(...gammel mann vet du!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Dere gjør allerede en kjempeflott jobb...så det er nok bare å glede seg til forbedringene...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God lørdag fra Tromsø
Ferdig på jobb, kaffen koker og avisene er i hus. Nå skal jeg eksperimentere litt : og det får jeg ikke til nei.... Tenkte å legge ved et bilde( bilder) , men filene er på 300-700 Kb. De ligger på "mine bilder" på harddisken. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg komrimerer dem , eller får dem lagt inn i et innlegg jeg skriver. Har noen bilder jeg gjerne skulle delt med dere. Men husk jeg er amatørfotograf , så viss de kommer, er det lov og le ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Fornebu. Jobbehelg og gode greier..
Vått vått vått og atter vått, det regner småjævler her i oslo idag. Intresant å kjøre til jobb. Ellers veldig lite spennende idag. Til deg med "størrelsesproblemer". Det som er enklest å bruke er ett lite program som heter IfranView. Det lastes ned gratis fra nett, instaleres. Så henter du bildefila inn i programmet, så velger du "Image->Resize/Resample->800x600->ok", Så tar "image->sharpen" 1-2 ganger, kommer litt an på hvor mye skarphet du har tapt. Så er det "File-> Save As" og lagre etter eget ønske. ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad lørdag fra FBU - noen av oss må jobbe (litt) på en lørdag. Annonser i de største avisene i dag, så jeg må bare sikre oss at vi har nok plasser (f.eks. SVG-TXL til 742 én vei)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Scanor; Takk for flott og lettfattelig tips.
Here we go : |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
WOW!!! Utrolig vakkert bilde...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Jo bare hyggelig det vettu
![]() Kjempepent bilde det der ja, hvor er du på vei ?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 12-11-2005 15:47 |