![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er jeg 'nesten' i ATL ... kun rundt 600 miles igjen. Unnagjorde rundt 900 miles idag og er naa i Illinois. I morgen gaar ferden soerover gjennom Tennesee forbi Nashville, Chattanooga og inn til ATL ...
DAgen begynte rolig i morgensolen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Etter en liten stund oppdaget jeg at jeg var naer (27 miles) et sted med gjenklang i flymiljoeet:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Buffalo Bill's hjemsted laa ogsaa langs reiseruten:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
.. og saa like foer det moerknet kjoerte jeg gjennom St. Louis. Fikk et bilde av den beroemte buen gjennom bilvinduet. Trafikken var jaevlig, derfor ble bildet deretter ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... Begynner å bli noen år siden vi gikk under buen i St. Louis...som forøvrig var en hyggelig by. Her hjemme er det grått og vått... Ha en bedre onsdag - det er snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag! I dag feieres det at det i dag er tre år siden Lille Blonde Sambo ble "fru CK" - takk til Fellowship for en fin vielse.
Ellers var tirsdagen ikke så god - ved 20:30-tiden la PCn på røret! Den 10 uker gamle Dell'en min sluknet, og beskjeden "Primary Drive 0 Not Found" flashed opp på en sort skjærm. Dét kan IKKE være sundt!? ![]() ![]() Derfor fremstår ikke forsiden på Scanair.no som oppdatert (holdt på med å lagre den da det gikk i svart), men jeg rakk å oppdatere Coast Air-siden, med ny logo og noen nye bilder. Og dette lover jo godt når jeg forsøket internettsupport på dell.com: En feil forekom under prosesseringen av din forespørsel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CK:
backup....BACKUP....backup....BACKUP....backup ![]() Sorry, kunne ikke la vær ![]() Har opplevd dette selv, ikke moro... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jadda -har lært nå. Uten at jeg satt med pc'n foran meg (må ringe dem tilbake i ettermiddag) mente han på supporttelefonen til Dell at harddisken hadde tatt kvelden. Det var den dårlige nyheten, den gode er at jeg fremdeles har garanti på boksen så da skulle det ikke koste meg noe å få ny - annet enn noen dager uten fungerende pc og alle filene som jeg ikke har kopier av. Nå ligger heldigvis en god del på diverse CD'er og noen av familiebildene er lagret på eurofoto.no - glad for dét nå, ja! Fra nåav blir det månedlige back-up!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Meeeen, det er vel bare å rydde sammen og lage seg en liten matpakke, det er kveldsskift på gang. Ha en god dag alle! ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways starter Nashville, TN fra S18 | OttoL | Flyforum | 2 | 31-01-2019 07:45 |
Gonsdag! | LN-MOW | Flyforum | 12 | 05-07-2006 17:59 |
Gonsdag igjen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 14-06-2006 20:53 |
Gonsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 09-11-2005 16:03 |
Gonsdag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 29-09-2004 17:45 |