![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret - arbeidsdagen er i gang. Du verden så mange som ønsker å gifte seg på Røros…så her skal det besvares flere brudepar i dag. Mulig møte i sentrum i formiddag om kunden har klart å komme seg til sentrum…hvis ikke blir det teams-møte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Kontoret kaller, før det er middag som skal lages og barn kjøres til hockey. Og mistenker sterkt det er jeg som må stå for barn og husarbeidet i dag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her kom en hjem på kvelden i går. Siste del av innflygningen til SVG var av det luftige slaget og på tverrbanen før en like luftig og iskald fotmarsj til gjeste kontoret for å hente bilen.
Det er fyrt opp i ovnen og en har det deilig her med dagens første kaffekopp. Ha en fin fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Solli plass. Der kom hverdagen tilbake med et brak. En ekstra feriedag i går som stort sett ble brukt til hjemreise fra Skottland. DY var kraftig forsinket fra EDI. Veldig bra nyttårshelg - nå blir det detox.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret.. Bitende fjell-kulde på Knausen i dag tidlig. Trodde aldri jeg skulle si det - men nydelig da med 28 grader varm elbil.
På tredje kaffen her nå og litt mye på agendaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg, denne gangen i riktig tråd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Jåttå,
Godt i gang med arbeidsdagen. Planleggingsmøter for første halvår i prosjektet står på menyen for idag. Ha en fin vinterdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Ramada Enqore i Kuwait. Flyturen ned i går gikk greit. Flyet var bare 13 min sen in til OSL, noe som for Pegasus er foran rutetid. Selv om vi tok innersvingen på 2xSAS og Emirates, ved å droppe de-icing, tok vi av 30 min sene. Vi ville landet på tid, om ikke mye trafikk ga oss en strafferunde, som gjorde oss 30 min sene, som vel for Pegasus er i rute. Pegasus operasjonen på SAW kan minne om Icelandair sin på Keflavik, bare mye større. Alle fly inn og alle ut samtidig. Flybytte på SAW gikk greit, med bussgate både ved ankomst og avgang. Vi hadde en 2mnd gammel A321neo OSL-SAW, ca 90% full antar jeg. Minnet litt om Ryanair, det var verken WIFI, regulering av rygg eller lomme i setet foran. Manglet bare grelle farger. SAW til KWI var en av deres 11 gamle 738. Sky-interiør, men godt slitte seter, med både lomme og regulering. ca80% belegg. Vi hadde forhåndsbestilt baguet, som vi fikk etter litt tid på første legg, men varm schintsel og chicken teryaki på andre legg, der vi fikk den først av alle. Mange kjøpte mat ombord, noe som gjorde at serveringen tok over 2 timer. Det tok 40min fra Boarding compleet til vi var i lufta, men landet bare 10min sene i KWI. Det var en prosess med Visa on Arrival, teknisk sett har vi bare transfere på 44 timer, så slapp å betale. Vi skulle betalt 2 dollar per dag/pers. Bagasjen stod ved siden av båndet da vi kom dit og det var ingen kø noe sted. Ble litt overrasket hos bilutleien da det er en slags personskade avgift til staten vi må betale ved leie av bil, den er på 43$ for 1ste måned per sjåfør. Vi fant greit frem til hotellet, som vi ankom 03:15 og sovnet fort. Vekkerklokken stod på 09, vi trodde det ville være lokal tid, men den var på norsk tid. Nå er det øyeblikkelig ut for å finne noe å spise og bese byen/landet.
Ha en minnerik dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. En tur til Strømstad med sønnen står på planen i dag. Været ser ikke så verst ut og det virker ikke som det har snødd noe mer i natt.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra kontoret. Det skal kontoreres og det er vel det. Ny rutine i dag da jenter ble alene fra en av de hadde bena på gulvet. Håper ytterdør er lukket og låst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God innesnødd onsdag fortsatt fra Arendal..Vet ikke helt når jeg kommer meg tilbake til Stavanger, men det blir i allefall ikke i dag
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() Tilbake fra Japan i går med to fine turer med Lufthansa. Skikkelig digg med fri i dag og jeg sov faktisk 10,5 timer i natt uavbrutt! Det er år og dag siden det har skjedd. Turen til Japan varte ca 100 timer, 70 på bakken og 30 i lufta. Kun flyging østover så kloden ble rundet på en måte. ANA til og Lufthansa tilbake leverte godt i biz. Hver gode på sin måte. Skadet fingeren litt ombord på ANA på en kant. Spurte etter plaster og plutselig var det tre fire cabin crew rundt meg. Ei presenterte seg som kabin sjef til og med. Plaster og desinfeksjon ble det, pluss de ga rikelig med plaster og desinfeksjon flaska sto tilgjengelig resten av flighten. Egentlig ikke store skaden, hehe, men ville ikke blø på ting og tang. God service av ANA der! ![]() Oppholdet i Japan hos svigers var topp! Helt på slutten opplevde vi jordskjelvet, skremmende krefter, men alt ok med huset heldigvis. Ha en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Granka. Her er det straks oppbrudd og avreise til flyplassen. De ringte også fra båtopplaget og sa at Speedbird måtte måkes, så da er det vel greit å dra.
Gleder meg ikke til 6 timer i 2E. Ha en best dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 19-10-2023 09:51 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 16-03-2022 16:02 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 09-12-2020 19:34 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-08-2020 17:11 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 01-07-2020 21:46 |