![]() |
|
![]() |
#1 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Da det ikke har skjedd noe på bilde fronten fra undertegnede på leeenge så prøvde jeg meg på litt svart/hvit og sepia på noen "damer" i sin beste alder.
Men nå kjenner jeg at jeg bare MÅ ut i verden å knipse litt snart. Fortsatt god sommer. TK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
Ja, dette ble fint. Du fikk det godt til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Farger er en ganske flott oppfinnelse, men ingenting skaper så mye dramatikk og kontraster i bildet som sort/hvitt. Sepiatonen er også som skapt for fly.Bilde #2,5 og 6 er flotte eksempler i så måte. Det eneste jeg savner er et par knallhvite ulldotter og kanskje en smule lengre lukkerhastighet for ytterligere å forsterke motivet og følelsen av bevegelse.
Veldig bra og ikke minst veldig moro å se bilder som er litt annerledes ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vakkert... Rett og slett
![]()
![]() |
#5 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Må "tilstå" at disse blidene fra Rygge 09 er bilder jeg ikke syntes jeg fikk redigert til brukbart nivå (tatt i motlys og med "feil innstillinger") når de var i farger, men at de ble noe helt annet i S/V og sepia.
Hadde gjort seg med noen ulldotter ja men har ikke noe egnet red.programm (eller erfaring/kunskap) for dette, bruker stort sett bare Nikon's eget program PictureProject og det har ikke de helt store mulighetene. Men tenkte jeg skulle kjøpe PS Elements bare 9'er kommer (september, leste jeg et sted) Men tusen takk for fine tilbakemeldinger. TK
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Pokker så flott dette ble, kjempesaker. Vær stolt av denne serien. Noe av det beste jeg har sett av Dakota på scanair.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste "business-veien" til Montreal med StarAlliance | Star Flyer | Reiseforum | 10 | 02-02-2014 01:02 |
Eric "Winkle" Melrose Brown. De beste WWII Fighterne | C172 | Småprat | 1 | 22-04-2012 13:16 |
LN72-K02 Gidsken Jacobsen sin Saaski "måsen" | rhusberg | Samlerhjørnet | 2 | 14-04-2010 00:07 |
Norwegian sin innleide "Hola" maskin til BGO... | G-COLE | Flyforum | 6 | 06-05-2008 21:57 |
FlyBe leide inn pax for å fylle "kvoten" sin | KennethGS | Flyforum | 1 | 30-03-2008 23:37 |