![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg trodde SAS Commuter var løst opp og integrert i SAS Sverige, SAS Danmark og SAS Braathens, men jeg ser at rutene fortsatt opereres med flynummer i 2000-serien, og at alle flyene fortsatt flyr med Scandinavian Commuter-titler.
Noen som vet om Commuter er intetegrert i de tre nasjonale selskapene eller evt. når dette skal skje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Var det ikke slik at F50 operasjonene i Norge skal inn i SAS-Braathens når man er ferdig med integreringen 737 operasjonene , dvs etter dagens planer April-06.
i Sverige så ved jeg om "desser" som flyr både Q400 og 737 , noe som kan tyde på at de er i mål ? /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slik jeg har forstått det så er Commuter borte og intergrert i Scandinavian Airlines. Ihvertfall er alle manualene og prosedyrene spesifikt for commuter borte og lagt inn i SAS sine. Jeg regner med at det også gjelder for SAS Norge, men jeg har også hørt at de blir de siste som skal inn i SAS Braathens.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SAS Commuter er historie ja og heter nå SAS Braathens her i Norge. De flyr riktignok enda med Scandinavian som callsign men det endres når de blir fullt integrert i SAS Braathens i likhet med SAS Norge. Hvorfor de fortsatt har SAS Commuter-titler på flyene sine er ikke godt å si. Men en paintjob er vel neppe det som prioriteres høyest i selskapet nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-commuter med landingshjulene inne..... | svenk | Flyforum | 92 | 30-06-2006 13:00 |
SAS Commuter avvikles | Oggi | Flyforum | 9 | 14-06-2006 17:02 |
SAS Commuter | LN-FOC | Flyforum | 5 | 20-04-2005 14:01 |