![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner og jer er feberfri - en bra kombinasjon. Nå venter retur til arbeidslivet - heldigvis har jeg ikke gått glipp av så mye på mine to sykedager...juli er fin på den måten.
Ha en solstrålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Jej!! God morgon frå Trondheim! Dagen er i gong, og eg kom meg opp til vanleg tid
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Som skiftarbeider har jeg nettopp inntatt kveldsmaten og kryper til køys hvert øyeblikk. Overlater Norge til dere så ta godt vare på den til jeg står opp sånn litt utpå ettermiddagen
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Frokosten er inntatt, det ble havregrøt idag også. Kl. 11:40 sender NRK 1 et program fra mitt favorittvinområde, nemlig Piemonte. Nærmere bestemt Barolo med omegn. Må sees! Ellers litt hagearbeid og sikkert en tur med cabriolet'en.
Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand, hvor vi kan melde om overskyet, litt vind og 16 grader. Global warming - my ass!! Med kaldere vintere og kaldere sommere synes jeg det er tydelig at vi heller går mot en ny istid! Så nå er det bare å fise av litt mer CO2 tror nå jeg!!
Tok feil i går, og fikk sjekket billettene at Kabelsatan forestillingen er i dag, og ikke i går som jeg trodde da. Så i aften blir BF jr og jeg å finne i Kjuttaviga Amfi for å få med oss siste gammelt nytt fra denne pengegriske sjørøveren. De reklamerte forøvrig også med at man kunne få grillbuffet før showet for "bare" 379 kr. Jommen sa jeg grill! Eneste skåret i gleden er at jeg ikke får med meg slutten av semifinalen i dag! Satser derfor på 5-0 til pause!! ![]() ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God onsdag morgen!
På plass på kontoret og gjør noen forberedelser til et møte kl 10. Deretter venter en drøss med arbeidsoppgaver som må tas tak i før man kan ta kvelden.. Ser veldig frem til en uke sommerferie i august!! Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag! I ettermiddag er det flytur i gammelt metall som står på programmet, satser på at været holder seg og at det blir en god opplevelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Singapore. En liten tur innendors for aa kjole meg litt ned i ettermiddagsteken. Begynte dagen med en god frokost, en liten dukket og en snau time ved bassengkanten. Tenkte meg snart i rettning Clark Quay for noen halvlitene ogsaa etterhvert mat. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Provence.
Ferie,ferie,ferie fortsatt........... ![]() Her nede er det 29-32 grader paa det jevne. Provence vinen flyter lett sammen med mye god mat.......... Tiden brukes i langsomt tempo med innlagte utflukter til flotte steder i Provence fra Marseilles i vest til Tende i ost. I morgen legges turen over Alp Maritime til FBU4EVER's Piemonte. Ha en fin dag folkens, matte det bli lenge til ferieslutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra heimen. Her ble det grått og det kom noen regndrypp på vei hjem. Konkluderer med at deler av veinettet helt klart er underdimensjonert når det omtrent ikke finnes "folk i by'n", mens køene bygger seg opp på E18 og andre steder. Ruter# og sommerrutene bidrar vel med sitt her tenker jeg - det gjelder nok å holde køene konstante hele året.
Anyway - har sjekket inn på nett og er klar for tur i morgen. Dukker plutselig opp på en flyplass og kanskje på nett ila. forestående langhelg. Er man heldig blir det kanskje noen bilder fra turen også, tenker da på fly og sånn. Hvor turen går kan jeg jo vent med å avsløre i tilfelle det blir bilder som passer inn i Scanairs sommernøtter. ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestfra .. her er det allerede 27 grader og de ventes å få selskap av minst 10 til. Airconditionenen jobber tungt, og det er uaktuelt å stikke nesa ut mer enn høyst nødvendig.
Morgenens tur til gymmen ble gjort før frokost, og på den tiden er det OK å spasere bort. Men nå venter dagens arbeid ... håpet om en rolig dag ble akkurat spolert av en telefon fra Mosjøen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snøft. En dårlig dag hvor jeg har holdt meg hjemme fra jobben. Bare ufattelig slapp og trøtt, med soving til langt på dag. Håper futten er tilbake igjen i morgen. I alle fall våknet jeg av Bogota-tråden på reiseforumet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |