![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal snart gjoere meg klar til aa dra paa jobb - det er Tristar-natt! Antagelig siste nattflighten jeg gjoer .. avhengig av fremdriften paa hussalget.
Nydelig klar aften, blir t-skjoertenatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]() Go' morn fra Tromsø Solen skinner og temperaturen stiger. Utpå dagen stiger nok sevja og , når damene i byen kler seg i flotte, korte sommerklær....mmmmmmmmmh ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad torsdag... I ettermiddag starter ferien - som går til Strømstad, Sandefjord, Haukeliseter, Stavanger og Lillesand. Ha en bedre torsdag og best ferietid!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgon från ett soligt Sthlm, än så länge iaf...
Idag hade jag tänkt att ta en sväng in till staden och ev gå på bio, nån som har nåt tips på vad man kan se??? Handla lite saker ska jag iaf göra Ha det bra där ute!!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag! I morgen blir det LHR!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God torsdag ja! Her på Frei henger stratusen så lavt at vi ser ikke mønet på husene en gang..., og selvsagt pissregner det. Meeeen, hva gjør vel det? Om en halv time starter vi opp kjerra og drar til Lillehammer for en langhelg bl.a. på Hunderfossen Familiepark. Står en 5-åring ved pc'n her nå, og bare tripper for å komme av gårde. Okidoki, da får far smekke igjen den bærbare, og så får dere ha en god helg allihopa!!
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Jeg trooor jeg trooor på sommeren.... med regn i fellesferien *gaule*
God morgen fra gode gamle FBU. Regntungt og grått idag også. Vel Det er bare å leve med det Bedre dag ønskes :devil
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Idag er det en Stor dag, det er nemlig Crew Change og eg skal heim på 5 veker fri!
![]() Av en eller anna merkelig grunn så er det dårligt vêr her på Hollansk sektor akkurat idag, og det passer dårligt siden vi skal bytte med helikopter.. Men med hjelp av noen triks har vi fått ned flight 55A som var en Sikorsky S-76 fra Bristow Helicopters som kom fra Den Helder. Neste S-76, flight 55B, har avgang 1500 fra Den Helder så den burde vere her ca. 45 min seinare.. Får håpe at vêret ikkje blir verre, for på den flighten skal eg vere med! Fint med Internet kor man kan følge med: FLIGHT SCHEDULE INFORMATION |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
G'aften fra Vågen i Stavanger. Været her er upåklagelig, men det blåser selvsagt som det alltid gjør her borte.
Fikk endelig lagt inn litt seriøs - om enn tilfelig - flytitting i dag, da NLA måtte hente ned ei dame som brakk benet oppe i svaberget på et ex-tysk luftvernbatteri litt nord for Egersund. Helo landet nær toppen som jeg stod og blomstret på, og det var jo hyggelig nok i seg selv. Arvingen ble selvfølgelig henrykt også. Det som ikke var så gøy var at NLA-gutta bare løftet det uvørne fruentimmeret ned til nærmeste åpen plass hvor de kunne møte ambulanse, og der stod tilfeldigvis bilen min parkert. Jævlene landet ved siden av bilen min, og skrapet all slags drit inn i lakken på Saaben med downwashen. Hvis noen vet hvem som fløy LN-OOA i ettermiddag, så send videre beskjed om at de kan ta med polish og lakkstift til min adresse på mandag. Ellers skal jeg faen hakke meg spore dem opp og sandblåse bilene deres. Hvis de har husdyr skal jeg sandblåse dem også. Oh well. I morgen blir det kaffeslabberas med slekt på Madla, så blir det endelig tid for en tur på flymuseet. ![]() Fortsatt god sommer, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gudd laurdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 22 | 14-06-2014 15:50 |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 26-10-2013 22:42 |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-07-2012 02:27 |
Gudd Sunday Mauning | sirpjalle | Flyforum | 18 | 17-10-2010 16:17 |