![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nettopp kommet tilbake etter 14 herlige og varme dager i Antalya/Tyrkia.
Før jeg dro la jeg inn en bildetråd fra Rygge, hvor temaet Freebird ble tatt opp. I mitt innlegg sa jeg at de hadde et stresset crew i cabinen. Denne påstanden må jeg trekke tilbake etter nåværende tur. Men seteplassene var like trange som alltid på charterfly. Derfor innvesterte jeg i benplass for kr. 400,-. pr. prs. t/r på seterad 13. Det var verdt hver krone. Før avreise tok jeg noen bilder av flyet gjennom glassrutene på termialbygget på Moss Lufthavn Rygge. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Her kommer en annen trofast charter på Rygge, også tatt gjennom vinduet. Dette forringer jo kvaliteten noe ![]() ![]() ![]() God Sommer ![]() hilsen "Charter Frode" Last edited by TenFour; 24-06-2010 at 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder. Skal selv prøve Freebird om noen uker. Hvordan var terminal 1 i Antalya, gikk det tregt i Visum/passkontrollen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er Terminal 2 som brukes. Det gikk på skinner både innsjekk, pass og kjøp av visum. Så fort det ble kø ved visum åpnet de flere luker. Men, husk å ha 15 TL i cash, da det ikke er mulig å betale med kort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pene bilder av pene maskiner
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
pr0
|
![]()
Kult med noen bilder fra Rygge, sjeldent vi får det! Pent!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Nå drar jeg på hytta ved Krøderfjorden i Buskerud. Der har jeg trafikken mellom Gardermoen og Flesland over hyttetaket. Så da får jeg pusse 70-300 linsa å se om jeg kan få noen overflyers. ![]() God sommer. ![]() Frode |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Freebird - En slags reiseforsikring? | storg | Reiseforum | 0 | 29-05-2017 12:10 |
TRD Freebird på TRD i kveld | kekker | Spotteralerts | 4 | 22-06-2015 17:56 |
Arkefly, BA, Freebird og Corendon | inger | Bilder & foto | 9 | 28-05-2012 17:31 |
Freebird - ny i Norge? | Wig-wag | Flyforum | 16 | 14-05-2009 23:49 |
Freebird | sk931 | Flyforum | 2 | 16-06-2006 11:24 |