![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nettopp hjemkommet fra et par dagers foto-safari på Kastrup, alltid godt å komme tilbake til provinsen - lite, bedagelig og nært... Eh... Hadde i grunn fått fly-fotografering et stykke nedi halsen nå, 3000 bilder på et par dager gjør sånt med en - men en fri fugl på Sola, og en alldeles fantastisk, nydelig, gul/oransje sol gjorde at jeg likevel tok den, for tiden, lange turen i fra øya. Og bare for å komme i forkant; det er IKKE brukt noe som helst etterredigering av farger, eller på bildene generelt...
Den fri fuglen fikk nesten nytt fargeskjema i kveldssolen... ![]() ![]() SAS med orange slør i sin orginalt kraftige off-white farge, eller "skitten-grå" som man også tidvis kan si... ![]() KLM pleier vel stor sett å ha en hvit buk... ![]() Baltic snøt oss for en 757, men de er tilgitt - lyset tilga det meste denne kveld (utenom at jeg glemte å stille om en funksjon på mitt nye objektiv og fikk de fleste bilder uskarpe...) ![]() hei å hå H
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
lekkert lys du har fanga harald, berre lekkert
Vurderte også å se Free Birden, men Argentina fotball frista mer ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
hei å hå H
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
PVR fotball har eg ikje sansen for.
Er kun live som gjelder der også |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nydelige bilder, Harald. Virkelig flott lys.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dæven, nydelig dette her. Jeg gir "beng" i om du har fått flyfotografering langt ned i halsen, du har bare å fortsette. Forresten, har du noen CPH-foto`s du vil dele med oss?
![]() |
#8 |
pr0
|
![]()
Likte det første bildet best! Nydelig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og ja Cato - det kommer CPH-bilder, totalt tok jeg over 3000 !!!??? Holder på med å plukke ut et par ti-talls nå, kommer snart... hei å hå H
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Pent, pent, pent .. !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Canonskytter
|
![]()
Snodig, jeg fikk ikke sånne farger selv om jeg stod like ved siden av deg... Kjempeflotte bilder!
![]() Her er mitt bilde av Freebird'n (gidder ikke lage en ny tråd bare for den): ![]()
You Can, Canon. Last edited by gilera; 23-06-2010 at 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
Gilera - det er fordi Harald has the magic touch når det kommer til fancy lys vettu!
![]() Who cares om tidenes mest bedritne fotball-VM når du kan få fine bilder?! (Endog gikk jo Tyskland videre så det KUNNE vært en verre VM... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
[QUOTE=gilera;523802]Snodig, jeg fikk ikke sånne farger selv om jeg stod like ved siden av deg... Kjempeflotte bilder!
![]() Takk takk, men nå husker du sikkert litt feil, det var faktisk ingen som sto ved siden av meg, jeg var alene i bilen et stykke vekk , hvor flyet var kommet et par hundre meter til og turnet rett inn i sola... Dere var vel på plattformen - hvis du mener bildene av Free Bird`en... :-) Bildene er tatt med en innstilling som heter "Vivid", som uthever/forsterker spesifikke farger... Vet ikke om Canon har en tilsvarende innstilling... hei å hå H
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 23-06-2010 at 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Canonskytter
|
![]()
Hehe joda, men du var ikke langt unna
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ingen sol på Sola - 22.04.12 | chrSVGa380 | Bilder & foto | 7 | 23-04-2012 17:50 |
Sol på Sola 29.01 | LN-ALX | Bilder & foto | 6 | 01-02-2011 21:22 |
VANVITTIG pris! | spitfire | Flyforum | 7 | 14-03-2010 19:36 |
Det er lys i enden av tunellen, om 3 uker er sola tilbake! | LN-MEH | Bilder & foto | 3 | 30-12-2007 15:37 |
Vanvittig stilig... | EB | Flyforum | 9 | 21-09-2006 14:28 |