![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette har vært et av de få ankepunktene jeg har hatt til Mileage Plus. Så langt har man måttet bruke tildels lang tid på telefon med agents som ofte ikke er helt greie. Men nå kan *A awards bookes on-line! Må bare si at MP alt i alt er miles ahead of the competition!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det kan man hos CO også. Vet ikke helt hvor lenge det har gått an, men helt nytt er det hvertfall ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flott forbedring, men som Martin sier, det har CO hatt en stund naa.
Gjelder kun US air og CO foreloepig, snart kommer ogsaa enveis til 50% noe jeg har hatt glede av mange ganger. UA MP er i stoetet for tiden og snart forsvinner jo OnePass, da blir det mange flere United kunder fra Norge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nytt og nytt - Delta har hatt dette i årevis .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har de hatt booking av *A-awards i årevis?
![]() Jeg ble faktisk rent imponert over hva jeg kunne få til hos CO; F.eks. booke OSL-BGO tur/retur om jeg ville. Ja, man kan tom. booke f.eks. open-jaw med SAS-metall, noe man ikke kan gjøre på SAS sine egne nettsider. Så vil man fly OSL-CPH//ARN-OSL som en open-jaw og betale med miles, så er det enklere å booke det hos CO enn hos SAS selv ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kan man dra opp to kontoer samtidig og booke for to personer med poeng tatt fra disse to kontiene ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Tror vår venn som startet tråden først og fremst ville påpeke at UAs system er mye bedre enn alt i Europa noe han har fullstendig rett i |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk, Tommy, akkurat hva jeg jeg mente! Forøvrig kommer resten av *A med i systemet senere, får bare se når. Vil vel kanskje sammenfalle med merger'n.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Experflyer:New Feature Star Alliance Awards | king2stone | Reiseforum | 2 | 10-10-2012 12:52 |
Star Alliance Upgrade Awards - God value? | ILS2 | Reiseforum | 10 | 27-03-2012 10:43 |
Air Canada, TAM og US Airways blir med i Star Alliance Upgrade Awards-programmet | FlightDeck | Reiseforum | 4 | 28-01-2011 15:15 |
Star Alliance launches upgrade awards | sail4fun | Flyforum | 1 | 07-09-2005 16:28 |