![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva er den beste veien til Delhi? Noen jeg kjenner skal fly og lurte på om jeg kunne finne ut
![]() Hva vil dere anbefale av flyseleskap og ruter? De er også EuroBonus medlemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er vel dette et naturlig startpunkt før man beveger seg videre til wideroe.no for billettkjøp ....
http://www.staralliance.com/en/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tenkte mer på hva folk vil anbefale av alternativer. Noen mener Lufthansa er bra liksom, andre mener KLM og noen mener Emirates.
Jeg tror ikke EB er så viktig at det bestemmer hva de kommer til å fly, de flyr ikke så ofte og de mister vell poengene uansett etter 1 års tid. Gjør de ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis de vil fly kortest mulig, er OSL-SVO-DEL det som er kortest i luftlinje. OSL-HEL-DEL er littegrann lenger, men ikke så mye. Kan fort hende at AY og HEL vinner på bedre connectiontider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy fra Oslo til New Delhi via Munchen med Lufthansa i fjor. Jeg var ikke spesielt imponert over komforten på setene og IFE ombord. Transfer i Munchen er helt topp. Fordelen med Lufthansa er at man har en dags-flight på retur fra Delhi til Munchen, i motsetning til mange andre selskaper som har avgang fra DEL til Europa midt på natta.
Hvis man fly Aeroflot via Moskva må man vente på Sheremetyevo-flyplassen i flere timer. Selv om dette er den korteste ruten i luftlinje, ble denne ruten ikke aktuell for meg på grunn av den lange transfertiden i Moskva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hei, jeg har ikke fått somla meg til å laga TR etter min tur til Mumbai nå i Juni..
Men for å ta kortversjonen, jeg fløy Lufthansa OSL-MUC-BOM og var bare sånn måtelig fornøyd med IC LH.. Det var helt OK, men ikke no mer enn det. Altså setene var som forventet i kvegklassen, men jeg syns ikke IFE sto til forventninga mi.. Særlig ikke etter at jeg fløy LX via ZRH på turen tilbake. Der var det et helt vanvittig bra IFE, setene og flyet ellers er nok helt på det samme med LH.. Jeg satt å lekte meg igjennom hele natta, noe som førte til besvimelse på flyet til Oslo, men det beviser vel bare at den siste idiot ikke er født.. :-D Men min objektive totalopplevelse på denne flighten varmye bedre på LX enn med LH.. Så jeg kan ikke få fullrost LX nok og kan også anbefale ZRH til transit.. Jeg klarte glatt å komme meg fra E terminalen, som er non schengen over til A og ombord på neste fly i løpet av 30 minutter. Prisene via WIAS er gode.. God tur!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Last edited by LN-AØR; 17-06-2010 at 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips om New Delhi | gardkarlsen | Reiseforum | 3 | 27-03-2012 22:30 |
Hotell i New Delhi | valen | Reiseforum | 2 | 19-02-2008 23:20 |
Heathrow-Delhi | valen | Flyforum | 6 | 23-01-2008 16:54 |
Delhi og goa... | valen | Reiseforum | 6 | 17-01-2008 23:59 |
AY med ny nettreklame for Delhi-ruta | The Ticketor | Flyforum | 14 | 10-09-2006 12:12 |