![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En riktigt god fredag ifrån Qingdao... Här skiner solen igen efter ett mindre monsunregn på morgonen. Har eftermiddagen ledig och skall tillbringa den till att leta efter ett postkontor.. Ha en fin dag i väst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her skinner også solen selv om vi var lovet skyer og regn i hele dag... Noen timer på jobb før vi tar helg. Ha en bedre fredag!
PS! Trety! Kommer det bilder av V50`n i dag??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trøtt igjen! På grunn av eksplosojoner på Strand og NSBs oppgradering av skinnenettet, ble det tog+buss hjem i går som tok vel én time fra Lysaker. I ettermiddag blir det ny tur på hytta, for å hente hjem familien. Og jeg som hadde lovet å barnesikre huset før de kom hjem... jaja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Drammen. Regnvær (lett sådan), men tålelig bra temperaturer. En times tid igjen før jeg tar med meg V50'n på hytta...
EB: Jeg har ikke rukket å ta noe bilde av den ennå (ble litt mye kjøring i går... ![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God fredag, befinner meg i Trondheim akkurat nå, men i kveld blir det BUSK til Oslo for å jobbe i tre uker før jeg vier 100% av oppmerksomheten til studiene... (håper jeg)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Ettermiddag,
Her inntas 3 rundstykker med ost/skinke og ett glass jus.. Været er ikke som det har vært de siste 2 ukene.. overskyet og lett regn.. men ganske behaglig temp.. rundt 20 grader. 5 dager av ferien har gått.. 20 igjen! ![]() P.S. Air Europe var på OSL i går å fløy til Hellas for Novair!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Endelig!!! Det pøsregner på Ris...måtte det fortsette det neste døgnet - dette trenger vi - både mennekser og natur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgon | Savipix | Flyforum | 17 | 25-02-2011 20:49 |
God fredag morgon! | Savipix | Flyforum | 37 | 18-09-2010 13:54 |
God Fredag morgon | Savipix | Flyforum | 8 | 20-01-2006 17:17 |