![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann! Fant denne på naboforumet vårt, Flightsim.no
Hvorvidt dette bloginnlegget jeg nå skal sitere stemmer eller ikke vet jeg ikke, så ta det med en klype salt. Quote:
Er det noen her som vet noe mer om saken? Link til bloginnlegget: http://nadiabergesen.blogspot.com/20...-airlines.html
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette høres underlig ut.
2 16 år gamle jenter, alene på cruise? Regner med at det finnes aldersgrenser for slike turer. Nåja, ikke det at det har noe med saken med flyselskapet å gjøre. Jeg har derimot vanskelig for å tro at det ikke finnes en annen side også ved denne saken. At en stasjonssjef på OSL skulle med vitende å vilje ha knust en iPhone er mer enn underlig. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Les hva hun skriver om seg selv, under "Om meg": Vel, jeg er egoistisk, selvgod, og alltid like selvopptatt. I tillegg elsker jeg å gjøre folk sur ved å irritere og provosere. Utenom det er jeg vel for så vidt ganske grei.
Dette, kombinert med tonen i innlegget hennes gjør at jeg sliter med å ta henne seriøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
"Vi vil også rette en spesiell hilsen til den ubrukelige, arrogante og inkompetente stasjonssjefen på gardermoen som skal få et helvete når det blir sak av dette. Nyt tiden som stasjonssjef så lenge den varer." Dersom hun kom med trusler allerede fra starten av så er det kanskje en forklaring på hvorfor hjelpen uteble. Tipper CO har et ganske annet syn på denne saken... Last edited by A346; 19-05-2010 at 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
De har sikkert fått ut mye frustrasjon, men det er vel ikke akkurat slik en bør formulere seg om en ønsker erstatning? Har en krav på noe når det er snøstorm i USA? De fikk sikkert tilbud om dekket flybillett tilbake til Bergen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Virgin
|
![]() Quote:
Hun er 16 år gammel og virker litt sånn "Her kommer JEG, og jeg skal ha service. Jeg kjenner en advokat, så bare pass deg". Har truffet noen sånne opp gjennom årene. Hvis hun ikke klarer å tenke seg om to ganger før hun setter meningene sine på trykk, regner jeg ikke med at hun har klart det ansikt til ansikt heller. Da er det kanskje ikke så rart at selv en stasjonssjef slår neven i bordet. Synd om det tilfeldigvis skulle ligge en iphone akkurat der... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men når KLM behandler henne helt normalt, sier ikke det mer om COA enn henne?
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
"No guest under the age of twenty-one (21) will be reserved in a stateroom unless accompanied by an adult twenty-one (21) years of age, or older. This age limit will be waived for minor children sailing with their parents or guardians in adjacent staterooms or under-aged married couples (proof of marriage is required)." Mistenker at også andre selskaper som har avganger fra statene har omtrent samme aldersbestemmelser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Når det er sagt, så virker hun dog en anelse øretæve indbydende på hendes blog!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nøyaktig samme tanken slo meg, og den kan jo være en tankevekker. Det kan godt hende at CO har et annet syn på saken, og hvem som sitter nærmest sannheten er jo anybodys guess, men dersom bare 40% av dette er sant så har CO utvist heller dårlig dømmekraft.
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
"Når det er sagt, så virker hun dog en anelse øretæve indbydende på hendes blog!!"
Litt off topic: Men hva betyr det at være en anelse øretæve inbydende?? :-D
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det betyr at det innbyr (frister) å gi vedkommende en ørefik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal ikke si noe i noen retning her, men det er nok ingen tvil om at kommunikasjonen kunne vaert bedre. Kunden skal ikke sitte med et slikt inntrykk - uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Virgin
|
![]() Quote:
For meg er det helt naturlig at hun ikke hadde problemer med KLM: De lyttet til hva hun hadde å si om COs service og ga henne hva hun ville ha: En billett dit hun skulle. Med andre ord ingen grunn til å provosere eller argumentere overfor dem. Utsagn som Quote:
Jeg forstår godt at hun har følt seg urettferdig behandlet, men er sikker på at CO hadde en god grunn, og at de har gitt henne en forklaring. Men så er det en viss type mennesker som har lært seg hjemmefra at man aldri skal ta et nei for et nei. Og hvis hun da, som hun selv skriver, har valgt å lage et helvete, så er det kanskje ikke så rart at CO-sjefen satte knyttneven ned. Etter fem timer...! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Polaris; 19-05-2010 at 13:45. Reason: omformulering fra preteritum til presens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Vanskelig å ta stilling her uten videodømming
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
RCCL har en veldig STRENG alderspolitikk.
21 år er som tidliger nevn aldersgrensen for cruise alene i egen lugar. Om barn (under 21 år) reiser sammen med voksne (foreldre mm), SÅ skal det være et MAKS antall lugarer mellom voksen og barn. Og det at disse 2, skulle alene har jeg ingen tro på, beklager.
Mine bilder på JetPhotos.net Last edited by Roxman; 19-05-2010 at 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det sies at en sak alltid har to sider - og her tror jeg definitivt det finnes en annen side.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
The first Continental in new United Airlines colors | OsloAirports | Bilder & foto | 5 | 07-10-2010 07:19 |
US Airways eller Continental Airlines? | FlightDeck | Reiseforum | 11 | 12-04-2009 22:05 |
Continental Airlines andre kvartal | Dag Johnsen | Flyforum | 11 | 27-07-2007 00:02 |
Continental Airlines third-quarter profit | Dag Johnsen | Flyforum | 1 | 14-10-2006 09:51 |
Continental Airlines to Become First Major U.S. Airline | NB | Flyforum | 28 | 08-01-2006 21:44 |