![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette er jo en bagatellsak, og jeg er usikker hvilket forum dette passer inn i, men jeg ble bare litt nysgjerrig i dag. Jeg reiser en del med SAS i den tiden på døgnet hvor de serverer frokost innenlands. Og jeg får alltid (uten unntak så langt) "sekskornbriks med pastrami". Så da begynte jeg å lure: Er dette den eneste varianten av frokost som SAS tilbyr? Har noen fått noe annet? Dette er forøvrig en relativt kort flytur (OSL-SVG eller omvendt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På lengere turer som OSL-BOO, TOS etc. får vi Youghurt, Møllerens frokostblanding, en liten boks med f.eks en skive ost og en med skinke/salami litt agurk, en kuvert med syltetøy, smør og en liten appelsinjuice. De kommer rundt med varme rundstykker (stort sett minst to per hode) og kaffe/te.
Alt i alt et fantastsik produkt du blir både glad og god og mett av. Velger ofte en morgenflight bare pga. forkosten. Tror denne er på turer over 1:00 time |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Frokosten til SAS mellom nord og sør er tildels veldig bra. Jeg også har flere ganger valgt avganger etter om de har mat eller ei.
Den de har på kortere turer er litt kjedelig i legden, men det er da uansett hyggelig å få noe å bite i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rotsjonene med pålegg på frokosten er Pastrami, salami, egg og tomat, kalkun, ost og skinke, og pepper kylling.
De roterer 2-3 ganger per måned om jeg ikke husker feil. Så du må ha hatt maks uflaks å bare truffet den ene varianten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da jeg pendlet mellom OSL og KRS i november og desember i fjor tror jeg at jeg var innom nesten alle varientene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Velsmakende egg og tomat på sånn "smeltet-ost-på-toppen-brød" på meg fra OSL til HAU forrige fredag. De klarte til og med å finne frem litt salt og pepper fra en skuff, tross at det eneste tilbehøret i frokostpakken var sukker...
Forøvrig enig med DHC8-103. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny SAS-frokost? | Chriscross | Reiseforum | 4 | 18-10-2010 11:46 |
G'frokost morgen! | LN-MOW | Flyforum | 21 | 18-07-2008 09:49 |
Frokost, liksom | Isbamse | Flyforum | 10 | 07-07-2007 11:16 |