![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Grått ute i morgentimene, men om ikke lenge blir det å plukke opp en kamerat og dra på harrytur....min første noen sinne, så dette blir spennende
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Aberdeen,
Her er det fint vær og askefritt. En time bak fedrelandet , så nå er det tid for frokost før dagens møtemaraton. Satser på å bli fedig til å nå WF369 i ettermiddag og dermed litt tidligere hjem. Backup er SK4616 i tilfelle vi går over tiden. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her er hele familien oppe. Frokosten er straks klar og vi klare for dagens gleder. Litt kjipt at det er vått og grått ute. Men vi skal vel finne på noe. I ettermiddag blir det å hente ut en uniformskjorta fra skapet og ta en tur på jobben for å bidra litt. Gleder meg, har jo ikke vært å klappe på flyene på en uke, så har nesten litt abstinenser. Ha en trivelig dag alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra SVG i dag er kameraet fulladet og jeg og Erik skal til SVG og spotte
![]() Fint vær er det også i Stavanger / Rennesøy også ![]() Ha en fin dag alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu på OSL. Her er frokost fortært og en kopp kaffe nytes på rommet, med utsikt mot tarmac og WiFi, så livet er helt ålreit. Straks settes kursen mot innsjekk og LH til FRA.
Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Luftfartsdagen kan man vel også kanskje si? Morgen her, om det er god gjenstår å se for det er grått og trist ute. På tide å gjære noe kanskje?
Regner med at det kommer en TR fra Harrytur og LH-First så vi får sett forskjellen ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Alle forumister som er i fast jobb oppfordres til å gå tilbake til jobb da himmelspretten er avlyst grunnet askeskyen, og det er innført flyforbud ![]() Men fra spøk til revolver, blir litt jobbings ute i dag før turen settes til fjells i morgen tidlig. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Himmelfart ..? hehe .. vanlig hverdag her ...
Graatt ute, men det skal visst klarne opp. Imidlertid ligger det an til regn og bommelibom mesteparten av helgen. Dere faar kose dere med Omni paa OSL ... hadde vaer moro aa vaere der, men dere blir nok fort lei av dem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hørt om svensken som trodde at Kristi Himmelfartsdag var et tilbud fra Braathens S.A.F.E?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'himmelsprett fra Maura. Fortsatt ti dager til jeg skal himmelfarte. Ser forresten at CO må ha misforstått noe. De sender Ship #120 (*A-maskinen) hit på fredag, og ikke på lørdag.
Jaja, en kommer seg vel over uansett.. Bare sove to ganger til, nå ![]() Dagen i dag byr på mat- og kakespising ifm. at min mor fylte år i går, og kanskje man begynner å hive ting i kofferten. God himmelsprett ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Litt grått her i dag faktisk. Like greit, så har man god samvittighet for å holde seg innendørs. Aftenen i går bød på en nyydelig biff og god rødvin. Deretter en fredelig kveld med enda litt mer godt i glasset, TV og internett. Når det da ble toppet med 12 timers deilig nattesøvn, er dagen i dag ikke så værst egentlig. Kunne godt hatt himmelsprett hver uke jeg!! Godt det snart er helg! Er det rart at jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Dessverre ingen helligdag her i Amerika
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra New York! Solen skinner, men fri har vi ikke. Nyt fridag/langhelg.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja, hva skal man si. Frister ikke veldig med snarlig gjenntakelse, snakk om å oppsøke barnefamilie og harry-kjederøykende-råner-folk-fra-sarp-og-halden helvete. Dessuten var systemet stengt....
Men vi hadde en hyggelig biltur, med lunch i Strømstad |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Sitter med ett glass whisky og tenker på alle årene jeg hadde på Lysaker skole som dessverre brant ned i går..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Da er man ferdig med siste bursdagsfeiring for denne gang, gamle klassekamerater og mindreårige sto på programmet idag. Peppes ble besøkt og etterfulgt av Iron Man 2, god underholdning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Den brant når jeg gikk der også. Riktignok ikke samme dimensjonene men det var dramatisk nok. Ser ikke helt poenget med å glede seg over en brann
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |