![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I går kveld & natt hadde vi besøk av en virkelig flott gammel "dame", nemlig en gammel DC-8 fra Saudi Arabia.
Den tok av kl 0100 og det er LENGE siden jeg har hørt sååå mye støy fra jobben min i tårnet, og det er leeeeenge siden jeg har sett sååååå piss poooor performance ![]() Hun var gammel og tung, og skulle direkte til Kabul, Afghanistan. Etter take-off på O1L fikk hun omsiiiiiider (les: helt i baneenden) løftet sine stooore vinger og flakset avgårde, hun holdt rundt 1800 ft helt til hun hadde passert Mistberget.... Men, grasiøs i det lille lyset som var igjen etter dagen var hun ![]() ![]() ha ellers en strååålende dag alle!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mil charter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Såvidt det kom meg for øret på jobb i går var det IKKE snakk om noe charter, men visstnok noen arabiske forsvarsfolk
MERE enn det vites jeg ei, men kanskje andre her vet? M
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() i Scanors billed serie er der et billede af en DC8-62 fra Saudi..... Det må jo være den.... Nogen der kender reg ??? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå ble jeg nesten litt irritert..
Kjørte faktisk forbi GA-terminalen i går kveld, og så flyet som stod borte ved flystasjonen.. Trodde det var en A321 eller noe sånt på den avstanden, men jeg då faktisk en DC-8 uten og være klar over det.. Typisk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Prøver meg på noen natt bilder på Osl | jumbo | Bilder & foto | 7 | 12-12-2012 22:19 |
Kampflykampen: Går støyen i Bodø bare én vei? | Jens W | Flyforum | 2 | 18-03-2010 14:33 |
Du så den ikke før du hørte den. Og da var den vekk, | Desk pilot | Flyforum | 1 | 19-12-2007 16:11 |
SK7192 i natt | raider66 | Flyforum | 3 | 21-12-2006 01:04 |