![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prisene er ikke like saftige som under den korte påskekampanjen, men fortsatt absolutt brukanes. Man kan bl.a. sikre seg noen flighter til PEK og JNB med A380.
Må bookes innen 16. mai. Man må reise til/fra Tyskland, så separat tilslutningsflight må påregnes. Lufthansa: http://www.lufthansa.com/de/en/Busin...C_KW19|BC_KW19 Swiss: http://booking.swiss.com/web/Angebot...html?i=vmr&g=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Billettene kan også bestilles på wideroe.no....gjerne ved å bruke linken fra forumet og dermed bidra til driften av Scanair.no
.....ooops, plutselig tikket det jammen meg inn en email fra wias med en reiserute FRA-MUC-HKG//HKG-FRA 2/7-14/7 ![]() ![]() ![]() Last edited by Someone; 12-05-2010 at 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og vi forventer TR
![]()
![]() |
#4 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
C, til 13.800kr. Kunne fått det 300kr billigere ved å droppe via MUC på veien ned, men har ikke fløyet 340-600, så da valgte jeg det på utreisen.....dessuten gir det fler poeng da jeg også får et leg innen Tyskland i biz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() Vet ikke riktig hvordan jeg skal få overbevist kona om at jeg trenger å benytte dette tilbudet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nice! Hong Kong er kanon. Planlegger du å bli der alle dagene, eller reise noe rundt? Har jo forholdsvis god tid ser jeg!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg er kraftig miljøskadet av dette forumet. Nå er jeg bare glad for at det ikke passer for meg å reise på ny ferie innen utgangen av august. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Høres for øvrig spennende ut å reise på en slik tur alene. Har aldri dratt utenfor Europa i feriesammenheng alene, men jeg kjenner jeg er nokså pro den tankegangen! Ta deg en helaften på Dragon I i Hong Kong; fet nattklubb og gode muligheter for å møte på noen å fortsette festlighetene med utover kvelden!
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() Var i Tokyo alene (møtte dog noen forummedlemmer der også den ene dagen) i fjor vinter og har har reist endel alene i Europa og USA. Men merker at det går supert, men er avhengig av å ikke være alt for lenge på samme sted for å unngå å bli rastløs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har du tenkt noe på å kjøpe deg et Asia Air Pass for resten av reisen din rundt i Asia? Det kunne kanskje være en ide. Både Thai og Star Alliansen selger dette. Noe å tenke på nå siden mastercardet fortsatt er varmt!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har noen erfaringer med Lufthansa long haul og nye business class? | viking83 | Reiseforum | 4 | 23-02-2014 15:30 |
bmi-tilbud i Business Class | SeatBelt | Reiseforum | 0 | 06-12-2011 15:13 |
Gode Thai tilbud i business og first class | 3tflyer | Reiseforum | 4 | 06-08-2011 22:03 |
Blue1 med strålende business class-tilbud | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 18-11-2010 20:05 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |