![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei skal til Helsingfors med Finair 2 mars, og lurte på innsjekking i den forbindelse. Har de automat og bagdrop på Gardermoen? Som kan brukes når som helst. Spør siden jeg liker å være ute i god tid, og da jeg fløy med BA i fjor sommer ble jeg gående ganske lenge i avganshallen før innsjekk åpnet. Noe jeg ikke har lyst til å oppleve igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hei og hå
Du kan jo sjekke inn på nettet. Da slipper du å vente
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei takk regnet med at jeg kan sjekke inn på nett. Men det kunne jeg med BA og, alikevel måtte jeg vente til desken dems åpnet 2 timer før avgang for å avlevere bagasjen. Hjelper ikke å ha sjekket inn på nett hvis man ikke for levert fra seg bagasjen.
Så vil det være mulig å avlevere bagasjen og når man ønsker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ååååh... sjekke inn bagasje ja. Det har jeg aldri gjort med Finnair
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Vet ikke om de har endret dette etter utbyggingen, men forrige gang var det bare å stille seg pent i kø selv om man har sjekket inn på forhånd på njetet.
Last edited by OttoL; 20-02-2017 at 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk, var det 2 timer før avgang de åpner eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
åpner 2 timer før avgang, med dedikert bag-drop skranke, men dog ikke mulig å sjekke inn før dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Okei tusen takk skal du ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei på returen min fra Helsingfors skal jeg fly med en Embraer som strengt tatt er opperert av FlyBe Nordic, som har Finnair som hovedeier og den er og malt i Finnairs farger og flygningen er oppført som en Finnair flygning. Men mitt spørsmål bør jeg i flightdiary registrere denne flygningen på Finnair eller FlyBe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Selv er dette i mine øyne på alle måter en Finnair flyvning, og hadde registrert det som det. Akkurat som jeg registrerer Cimber/Jettime/Cityjet flyvninger for SAS under SAS i Flightmemory Selskapet heter vel nå uansett Nordic Regional Airlines/Norra og er jo uansett eiet av Finnair |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker blir nok til at jeg registrerer den som Finnair.
Returen er sen ettermiddag, kan jeg sjekke inn når som helst i løpet av formiddagen, eller er det noen max-tid? Slik som for eks BA har på LHR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selv hadde jeg registrert den som Finnair med teksten Operated by Norra.
HEL har self bag drop hele dagen, kan sjekke inn anytime. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om reise og bonusprogram - United | TGjr | Reiseforum | 245 | 03-02-2024 00:57 |
Reise med 12 dager gammel baby til Riga, med kunn fødselsbevis? Går det? | Mamma | Reiseforum | 3 | 11-04-2011 02:10 |