![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva skal man finne på i Barcelona i slutten av april? Det er 12 år siden forrig gang jeg besøkte byen. Har vel sett de største attraksjonene. Noen som har noen artige tips? Hotell er bestilt, før øvrig. Områder utenfor Ramblas hvor man kan sitte og drikke øl/cava/vin, evt litt mat, er av særlig interesse.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er i Barcelona nå, kommer med noen tips når jeg er tilbake!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glimrende!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Drar opp denne igjen siden jeg forhåpentligvis skal til Barcelona på torsdag hvis asken holder seg unna.
Slik ser foreløpig værmeldingen ut for perioden vi skal være der... ![]() ![]() Så da er spørsmålet: Hva anbefaler dere at man får med seg/finner på når været ikke er helt samarbeidsvillig og det bøtter ned? Tar gjerne tips på innendørs aktiviteter (shopping, museer ++). Takk ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ble utsatt for sol og 28 grader om ettermiddagen og var stort sett ikke innendørs i det hele tatt.
![]() Du kjenner vel til denne: http://www.boqueria.info/Eng/index.php Kjøpte med meg et stykke 3 år gammalt svin som har levd på eikenøtter. Fryktelig dyrt, men vanvittig godt. Angret på at jeg ikke kjøpte inn mer av det billige slaget. Stein Kaptein anbefalte denne restauranten: http://www.loscaracoles.es/index1.htm En slags "turistfelle", men autentisk så det holder - og en opplevelse! ![]() Jeg fikk bord rett ved kjøkket og spiste knivskjell, kylling og Crema Catalan. Dessuten en flaske sprudlende rosévin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er noe vingårder som kan besøkes i distriktet også.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Barcelona | Someone | TripReports | 16 | 26-07-2011 08:37 |
Barcelona | 72velle | Reiseforum | 0 | 29-04-2010 13:04 |
I Barcelona.. | S. Holberg | Samlerhjørnet | 3 | 14-09-2009 22:32 |
FC Barcelona ......... | sk931 | Flyforum | 4 | 20-07-2005 23:38 |