![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ivrige lesere vil kanskje ha fått med seg fra andre tråder at jeg snart skal til USA. Absolutt ikke første gang dette skjer, men nå har jeg en litt spesiell problemstilling. Jeg flyr med US Airways fra Chicago til Oslo via Philadelphia. Layover i Philly er på 8 timer (og ja, det er et bevisst valg ut fra ønske om sightseeing). Bagasje sjekker jeg inn i ORD og den blir tagget til OSL. Men kan jeg også sjekke inn ytterligere bagasje i PHL om jeg måtte ønske? Jeg ser for meg at jeg kanskje kan komme til å kjøpe et eller annet som jeg ikke kan ta med meg inn i kabinen.... Så jeg bare lurte på om det er noen generell praksis på slike ting - eller om det er helt opp til innsjekkagent og flyselskap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det skal ikke være noe problem, dog har du jo en bag allowance å forholde deg til, eventuelt betaling for ekstra kolli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
UFOer glemte å sjekke inn hos Shannon etter trans-atlantisk | Blubird | Småprat | 1 | 16-11-2018 23:29 |
Sjekke inn bagasje helt fram på to separate billetter? | orhel | Reiseforum | 1 | 26-06-2011 11:23 |
Mellomlanding etter interkontinentalt | anders320 | Reiseforum | 5 | 16-02-2011 12:12 |
Sjekke inn bagasje dagen før avreise? | anders320 | Reiseforum | 2 | 18-08-2010 23:03 |
Ny metode for å sjekke bagasje for væsker | BSSW | Flyforum | 0 | 23-11-2007 20:57 |