![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er ikke alltid like enkelt å ta bilder av fly imørket
Noen som har tips om lukker/blender og ASA osv , for å få tatt bedre bilder ? Ser ihvertfall reg 9H-AEH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja, vet ikke hvilket kamera du bruker - men jeg har en EOS 20D,
den ville jeg brukt 1600ISO og rundt 4 i blender på det bildet du har tatt. Den genererer svært lite støy - selv på ISO3200, men 1600 skal holde. Kan se om jeg i løpet av dagen får lastet opp noen nye bilder til airpics.com har noen mørkebilder som jeg tok med 1600ISO som ble ganske grei. Hvis du får mye støy - så anbefaler jeg programmet NeatImage til å fjerne det med, programmet kan du laste gratis ned og funker som juling. Tjau - ellers kjem eg inta i hop noget speciellt. ![]() Skal opp på Flesland og skru litt sjøfly, men i ettermiddag tenkte jeg å fyre noen bilder, får se om jeg tar turen ned på 'Turstien' i NordVest. Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Får prøve å memorere det du har skrivt, Martin.
Ellers så har jeg EOS 300D. Ferdig med verksteds-besøk for en stund håper jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kom nok fra Kjevik den ja...
Fikk litt problemer med lyset selv, det begynte å bli litt lite av det når den skulle gå igjen. Jeg føler forøvrig at mine bilder blir "kornete". Er det optikken eller er det hos fotografen feilen ligger? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med selskap på Malta: Malta Air | Someone | Flyforum | 25 | 20-07-2021 08:19 |
Air Malta i formasjon over Malta | Anders95 | Småprat | 1 | 29-03-2013 02:40 |
Denne landet på Sola ikveld | Yankee | Bilder & foto | 8 | 26-05-2012 04:35 |
En av 3 Ryanair på Sola ikveld | Lennart | Bilder & foto | 5 | 27-03-2012 09:04 |
En svensk-norsk DY på Sola ikveld | Lennart | Bilder & foto | 7 | 31-05-2009 10:38 |