![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag morgen til alle!
Rar døgnrytme her i gården, for jeg sto nettopp opp. Det blir en lang dag da det er mye gjøres. Lite innblikk i min søndag slik den er planlagt: Tar ned noen servere for vedlikehold, bytte litt hardware, så skal det oppgraderes litt software. Det skal også litt ny hardware+software på backupservere men det får jeg ta utover dagen/kvelden. Deretter skal det bestilles noen lommelykter fra Kina. Etter å ha lyst opp hele nabolaget og omkringliggende områder har det rast inn "bestillinger" fra venner og kjente. Pluss det skal leveres et par til ordinære kunder. Så skal jeg ha en del selv til julegaver! ![]() Så vil jeg bestille meg tur ut av landet. HKG frister stort forsatt selv om den har gått litt opp i pris og lommeboken har slanket seg den siste uken. ![]() Stikkord for dagen: Certificate of conformity, EU-Plug, DHL for lommelykter+batterier, China Post / EMS for resten. Husk doruller på Kiwi. Ønsker alle sammen en super søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE.
En i overkant deilig helg er over og man prøver å jobbe mens de går bananas med formasjonsflygning noen meter fra vinduet (den ene her hvor seks fly dro på mellom skyskraperne må vel ha vært på spissen?) Disket opp med fem kilo eisbein til svigers i går.. Kokt i øl tre timer og langtidsgrillet i to – skylt ned med en Baron Rotschild. Tror svigermor begynner å akseptere meg nå. Abu Dhabi om en time og tidlig hjemme før åtte i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Forus. Helgens siste tolv-timers er godt i gang. Så får vi se hva denne dagen bringer da. Kaffe er bra. Lurer på om det blir sushi i kveld. Må prøve å få booket et hotell i Oslo også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Etter en svømmetur skal jeg prøve å få lurt i folk litt spesiell mat jeg har hatt med fra utlandet. Utrolig hvor konservative enkelt er. Må deretter prøve å komme opp med nye kandidater for reiser fremover. Det begynner å bli vanskelig å få til helgeturer til steder jeg ikke tidligere har vært uten å måtte bruke en fridag. Har flere slotter som enda ikke er tatt i vinter og er fortsatt helt blank på hvor hovedturen skal gå neste sommer. De siste årene har det vært øyhopping i Stillehavet, øyhopping i det indiske hav og øyhopping i Stillehavet igjen. Må komme opp med noe nytt.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Frokost inntatt og har planlagt en liten sykkeltur. Har lovet å hente kona på OSL senere og innen det må haugen med klesvask sorteres. Tror det ligger en million sokker der, hvor halvparten sikkert er enslige svaler. Et par episoder House of Cards står også på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God frokostmorgen fra Oslo Nord. Dagen går i arbeide - begynne neste års budsjett på jobben - det er mye å ta tak i - skal begynne med investeringer - det er mange ting som trenger kanskje å fornye - både Hardware og software på datafronten.
Ha en god søndag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Liverpool. Noe redusert i dag, men det går vel over etter hvert. Nå er det straks frokost, og så blir det å finne seg en pub for å se kamp kl. 12. Gårsdagen ble tilbrakt med 1.runde i FA-cupen i Wrexham. Fryktelig svak kamp, men morro lell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Søndag fra LN-RCY, SK1455. Første tur som gullkort-innehaver, og alt fungerte som det skulle. Nuh er det en snartur til CPH og HEL. Deretter en lang sportsdag foran idiotboksen.
Ha en fortreffelig Søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Søndag. Hjemreise. Satser på at min ferske EBG kan brukes til noe så fort kan kommer seg til JNB. Livingstone var artig som fy, TR dukker opp en gang innen dommedag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Tjörn!
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag för att fira farsdag. Blir dock en tidig kväll då avresa från ön är satt till 0415 i morgon. Ha en strålande dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God rett over lunsj fra det Sørlandske!
Tok meg en rolig aften i går, så det var deilig å våkne frisk og uthvilt sånn utpå formiddagen. Ikke de store tingene som skjer. Middag hos opphavet står på planen nå snart, og det er vel det eneste som skal skjer i dag her. Snart mandag igjen jo! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Pyromani i går - pyromani i dag. Tre PL-matcher back to back på NBC - tror jeg nøyer meg med den siste. Atlanta mot Seattle i 'den andre' fotballen også - bør bli lett match for Seahawks slik Atlanta har spilt i år.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Parkert i lounge på JNB, detta gullgreiene er artig. Står dog parkert to stk fransk A380 her som meg bekjent er en for mye, og megakø i billettskranken deres. Kansllering igår?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |