![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lufthansa har skjønt det og åpner Bier Garten i business class loungen i Terminal 2 i MUC. Jeg gleder meg til neste trip report derfra. Hvem på forumet er først??
![]() Fra Business Traveller: http://www.businesstraveller.com/new...a-beer-gardena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ide, og da ble den heller stusselige Schengen Business Loungen på MUC plutselig veldig fristende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
29. juli for meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Spennende, skal dit om noen dager. Liker i utgangspunktet Senator-loungen i München best - den er min favoritt av Lufthansa-loungene - men får vel ta en tur i Business-loungen nå. Synes for øvrig kafékonseptet er ålreit, med egen barista og greier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nja.. Vil ikke akkurat ha store forventninger. Var innom der for en maaned siden og jeg er slett ikke imponert. Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/miles...-garden-2.html
FlightDeck, dropp Senator loungen og ta turen innom Senator Cafe. En godt gjemt hemmelighet paa MUC. Der moetes gutta ;-) Mange tror at du trenger Senator for aa komme inn, men Star Gold gaar helt greit. Reiser til tyskland paa soendagen, da blir det Senator Cafe for alle penga |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa åpner Düsseldorf-Cardiff | FlightDeck | Småprat | 4 | 11-10-2012 15:54 |
Lufthansa åpner DUS-NRT | Someone | Flyforum | 4 | 17-10-2011 00:42 |
Lufthansa åpner First Class Lounge i München | TG923 | Flyforum | 3 | 08-08-2007 16:19 |
Bier vs B737 | Madman | Flyforum | 1 | 25-05-2007 22:05 |