![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tilbake i Norge etter en fantastisk langhelg i Amsterdam - la oss håpe at våren kommer snart for fullt her også. Nå venter en uke med nok av arbeidsoppgaver...så da er det vel egentlig bare å sette i gang.
Ha en flott start på uken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Det blir en garanterat alkoholfri dag idag med en hel del att göra på skolfronten. Temperaturer upp mot 15 grader utlovas i staden. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Bergen.
Nå begynner det å nærme seg slutten på et par netter med jobb, og i dag blir det normalt timeskjema, så får vi se hva ulykker og problemer som dukker opp på en mandag morgen. Ha en bedre dag rundtom alle veier. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra en t-bane retning Helsfyr..
Er en time tidligere ute enn normalt på en Mandag og det merkes.. Mandag burde vært en del av helgen.. ![]() Ha en bedre Mandag alle. ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Endelig mandag! Tilbake på jobben, og sola skinner! Trondheim helsar
![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Straks ferdig pakket og på vei mot jobben. Nok å gjøre, inkludert holde en presentasjon for de høye herrer. I kveld er det avreise via CPH til Stuttgart, så får prøvd SAS sine CRJ-900 for første gang også. Itilegg kan man glede seg over Engas 6-1 seier i dag. Ikke hver kamp de scorer hele 6 mål
![]() Last edited by Someone; 26-04-2010 at 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim #2
![]() Deilig temperatur på morgenen,litt kjølig vind, men lett skydekke - satser på at sola bryter skikkelig gjennom snart. Fin dag å selge bil på - Ny er allerede ankommet. Kan jo ikke kjøre rundt i bil som er over ett år gammel...... ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
For det første:
Hei godt folk i Scanair forum, jeg har fulgt med dere i et år nå snart, så nå er det på tide å tre inn i de indre kretser! Kekker er jeg og sitter å ser på flya som passerer kontorvinduet på Kløfta! For det andre: Jeg blir 30 år i dag (Hurraaaaa), så kontoret er dugelig pynta av gode kollegaer! Fikk gratulasjonsmail fra Scanair, så da syntes jeg det var på tide å hilse på! Takktakk for gratulasjonen, samme hvor automatisk den nå måtte være! Jeg skal prøve meg på en tripreport etterhvert, da jeg skal til India i begynnelsen av Juni, så da blir det LH nedover og Swiss tilbake, så det kan bli kjekt! Inntil da får dere ha en strålende dag alle sammen, også ser jeg fram til å gjøre mer utav meg her inne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Morn fra Sandvika,
Har startet uke med en dagstur til prosjektkontoret østpå i dag. Denne gangen ble DY flight 521 og LN-KHC benyttet over fjellet. 93 sjeler ombord på denne flighten idag. Grått og disig over hele landet. Et forummedlem tok imot flighten ved gate 11 i morgentimen. Et par intensive møter skal gjennomføres før returen tilbake over fjellet med DY534. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det ble litt kaotisk med møtene i dag da det tullet seg till i Oslo sentrum ifbm. statsbesøket. Søkte ly litt utenfor sentrum for lunsj, så da ble det en tur på bar, Sagene Lunsjbar
![]() Hæv a najs dæj.
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Velkommen og gratulerer (manuelt), Kekker!
![]() G'morgen her vestfra .... ble brutalt vekket ved midnatt av en kanonade av noen tordenbrak. Saa kom det en tominutters regnbyge og saa var det slutt. Slik er det her i semitropene ... ![]() Mandag morgen ... klar for languke ... haaper det holder seg rolig paa oeya saa jeg kan pusle med mitt uten for mye innblandinger av andre fagomraader .. Neida, moro det ogsaa, men det er ikke hyggelig at vaare reisende gjester blir utsatt for slike uhumskheter. Men foerst skal guttungen fraktes til skolen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mandan fra FedEx. Våknet med følgende strofe fra Status Quo på hjernen i dag: "Monday morning, beautifull sunshine, don't wanna go to work now..". Vel, ikke skinnte sola, og ikke var det morgen lenger, men mandag er mandag, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli hjemme.
![]() Nok å ta seg til, og lageret er i "mandagsmodus": Det vil si MYE pakker. Det bærer vel kanskje litt preg av at "askeproppen" har løsnet, og at pakkene som satt fast rundtomkring har begynt å bevege på seg igjen. Nuvel, det blir vel kveld etterhvert. Bare to dager til onsdag, og da er det halveis til helgen ![]() T-19 ![]() God mandag ønskes forumistene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra playaen. Full sommer i Barcelona. Alt vel og vel så det. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Litt lengre på hodeputen siden 3 nattvakter på rappen venter. Ellers ringte Lefdal og beklaget sin nød over lang servicetid på pc. Kjøpet er hevet og du skal ikke se bort fra at det blir en Mac-Pro til "konepris".
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er litt sent men pytt san. Var det noen som sa at vi var i April? Tror ikke helt på den nei... Her har det snødd siden i 4 tiden og det legger seg bra på bakken.
>>> ENBO (BODO) <<< METAR 262020Z 29014KT 2000 SN VV010 M01/M01 Q1008 TEMPO 1000 SHSN VV008 TAF 261700Z 2618/2718 28015KT 9999 FEW012CB SCT025 TEMPO 2618/2718 27020G30KT TEMPO 2618/2706 1000 SHSNGS VV007 TEMPO 2706/2718 2000 SHSNRAGS VV010 >>> TAF NOT YET VALID <<< TAF 262000Z 2621/2721 28015KT 9999 -SHSN FEW012CB SCT025 TEMPO 2621/2721 27020G30KT 1000 SHSNGS VV007 SWEN0370 ENBO 04261908 (SNOWTAM 0370 A) ENBO B) 04261908 C) 07 F) 6/6/6 G) 3/3/3 H) 3/3/3 N) A/6 B/6 C/6 D/6 E/6 F/6 G/6 H/6 I/6 J/6 M/6 W/6 Y/6 R) APRON MAIN/6 APRON DE ICE/6 APRON GA/6 T) PCT/100 PCT/100 PCT/100 UREA APPLIED) Tror nesten man må finne frem brøytebiler og piggdekk igjen jeg hehe
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Er ikke mer enn noen få dager siden det lå noe veldig lyst på bakken her i Bergen heller. Men nå er det på tide med sol ogvarme, vi skal jo til med bjørkepollensesongen!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da har de startet brøyting på flyplassen
![]()
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Plutselig var det blitt mandag kveld, og jeg hadde glemt å poste i tråden her. Dessuten har forumet vært ute noen timer i kveld, men nu er jeg glad for at det er tilbake i god behold.
Har vært en fin dag her i sør. Litt skyet fra morgenen av, men det ble bedre ut over dagen. I dag har jeg vært på sykehus med konemor. Heldigvis ganske ufarlig diagnose. Fått rett medisin, så nå er hun allerede på bedringens vei. Nå er det Paradise hotel på tv'en. Kanskje det blir noe liming? Snart natta! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Var like før abstinensene begynte å melde seg her.
![]() Siste episode av 2 1/2 Men er inntatt via TV3 og nå burde man vel snart ta kvelden igjen, selv om morgendagen er kort så begynner den altfor tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |