![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
eller er det bare meg som ikke får opp info om flighten på flightadar24.com lengre ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det tas ned i perioder når trafikken er stor for å redusere loaden på serveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det fungerer fint her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Radar man
|
![]()
Det var tillfälligt fel under ca 30 minuter, nu fungerar det igen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Synd hvis dette fortsetter. En mister hele vitsen med å se på flyene (er min mening)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva med den tidligere "fanen" som bar navnet "planes" var det vel. Her var flight nummer og A/C reg. plassert.Er det den det siktes til eller er den fjernet permanent ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Den er lovet tilbake når det roer seg etter askekrisen ... Lennart: Det er bedre at man midlertidig fjerner en funksjon enn at hele siden crasher. Jeg har sett at Wizard & Co har vært veldig flinke til å følge med og justert etter belastningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Radar man
|
![]() Quote:
Jag har precis testat i Chrome, FF och IE8 och det fungerar klicka på plan i alla dessa browsers.
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Er det forresten helt slutt på "å se radardekningen"? Før husker jeg jeg kunne velge å få se en mørk sirkel som utgjorde hver radars dekning (og dermed kunne se HVOR radarene er).
EDIT: Det være sagt så er jeg ikke negativ eller surkete. Bare lurte! Skjønner jo at økt (vanvittig økt) pågang fører til diverse "limitations". ![]() Last edited by Polaris; 23-04-2010 at 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Listen over alle aktive fly er også borte
Når jeg skrev dette første innlegget så prøvde eg alt mulig for å finne reg på en innkommende DY, emn uten hell . På tide å få igang min egen vnc , men min data-kunnskap er ikke god nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Radar man
|
![]()
"Planes" listan kommer komma tillbaka. Vi tog bort den för att minska belastningen och för att den buggade, bara ca 70% av flygplanen var med i listan. Vi jobbar på att få den fungera igen.
Täckningen var ett hopplöst projekt. För det första får vi ca 50% av datat från nätverket NET2 och jag har inga positioner för dessa radars. Sedan är det massa radars som är uppkopplade väldigt lite, t.ex. Moskva som är online 3 dagar och offline i 10 dagar. Nurmberg är online 2 timmar, offline 2 veckor. Prag är online 2 dagar, offline 3 veckor. Rom är online 5 timmar, offline 2 timmar. Palma de Mallorca är online 1 dag, offline 1 dag. Vissa radars försvinner helt, vissa flyttas. Det går inte uppdatera en karta med dessa förusättningar. Det räcker faktiskt titta på kartan så ser man var det finns täckning.
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ser forøvrig også ut som at PDX er flyttet høyere .. litt bedre dekning østover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har AirBaltic fått Fokker 70 i flåten sin eller??
Ser en YR-KMB som flyr som BT1357 fra RIX til UME via VAA Er dette en ny maskin eller en leased maskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Den tilhører Carpatair, så det dreier seg nok om en liten wetlease.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det slutt | Marius_S | Flyforum | 268 | 29-10-2009 11:27 |
Da var det slutt... | BU662 | Flyforum | 13 | 17-01-2009 23:23 |
Da var det slutt før det har begynt.... | KLMfan | Flyforum | 6 | 16-12-2008 06:05 |
Nå er det slutt | Lennart | Flyforum | 21 | 16-09-2006 13:41 |
Er det slutt på "Airlinercodes" ? | G-COLE | Register- og ATC-Forum | 0 | 31-08-2006 23:21 |