![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vil først starte med å takke Cato L..... aka ENGM 911 og Halvorsen for en FANTASTISK DAG!
Dagen startet med ryddig av rom før jeg skulle møte en som tydeligvis hadde gått seg bort på østkanten. Jammen klarte han ikke å ta t-banen hit til getto'n på haugerud. Vi dro hjem og koste oss med WII før vi var så heldige å bli hentet rett utenfor døra og satte snuta nordover. Ble en liten tur på plattformen før vi fikk komme inn i det hellige. Men dum som jeg er, glemte jeg den lange linsa mi, og hadde bare 28-55mm. Tekst kommer under bildene ![]() Første bilde og ble vel tidenes dårligste bilde fra OSL ![]() Cato ordner alt, til og med de nyeste brannbilene fikk vi hilse på. ![]() ![]() ![]() Denne døra er veien inn til himmelen. ![]() Jammen kom vi ikke til himmelen vi også halvor ![]() ![]() ![]() Mens vi sto de kom en stor traver kjørende forbi på en av skjermene. Så var det tid for TWR ![]() ![]() Det laaaangt opp! ![]() Må være den mest fantastiske arbeidsplassen dette her! ![]() De første 5 minuttene ble vel brukt til å klype meg selv i armen og det var faktisk ikke en drøm. ![]() Grei utsikt mot 19L<->01R ![]() Close up på flygelederinnen ![]() Og et siste bilde fra Odalen hvor turen endte etter buss og bil. Nok en gang takk for en fantastisk tur Cato og Halvor! Kritikk og Komentarer settes pris på ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin reportasje. Hvorfor var PIA'n på slep? Så ikke ut som pushback ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott rapport fra Gardermoen.
![]() PIA er nok pushet fra gate 50, og står med snuta nordover på TWY F. Vanlig det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott å se bilder fra toppen av tårnet!
![]() Stilig brannbil forresten! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
kommer snart en versjon fra meg også. Herlig tur mr. lutvann ;P Fin samling bilder
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin rapport, men heyy - vi på Haugerud bor da ikke i noen getto!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-Tallinn-Brüssel-København-Oslo-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 17 | 03-07-2012 12:50 |
OSL-HAU + Spotting på OSLO | CNO324 | TripReports | 8 | 27-05-2009 14:57 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |
Osl - Oslo lufthavn Gardermoen 29.7.07 | ATC-flyradar | Bilder & foto | 21 | 01-08-2007 14:00 |
Budapest-OSL/Oslo-Varna | AirbusTrond | TripReports | 1 | 09-07-2007 07:52 |