![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Nakhodka. Her er det snart lunsjtid. Ikke mye helgefølelse å få her borte, ettersom det er jobbing 7 dager i uken, men fordelen er at det bare er 8 timer på søndag, så det skal bli godt
![]() Fortsatt er det kjølig her, men det er forventet å bli bedre om ikke lenge, og da kommer sommeren fort. Ser noen trær har begynt å knoppe seg, så jeg tar det som et godt tegn. Ha en strålende dag, og helg, forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften fra Alpharetta ... sitter her og halvjobber i spann med Farmer .. ser av tallene at kollegene i MJF har gjort en aldeles strålende jobb i dag og nok gnir trynet til andre berørte firmaer langt ned i grusen når det kommer til svartider og kvalitet .. yay! Moro å jobbe med slik en gjeng!!
Da er det vel på tide å hive guttungen i bingen og jeg følger nok etter snart ... trøtt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Gaften fra Bergen.
Her er det også jobb, og holder på å fintune overvåking av tappe-kraner av alle ting. Heldigvis skal jeg ikke noe sted før neste helg, og det kan til nøden taes med bil. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
....og endelig God Morgen fra Hovedstaden. Ingen vits å kaste bort denne morgenstunden med søvn - det finnes da nok å ta tak i på kontoret. Snart helg og den bringer både tur til Brannstasjonen med yngste nevøen (det blir Scanair treff på Bekkestua i morgen) og et par bursdagsfeiringer.
Ha en flott start på helgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Som seg hør og bør er det kaffe x 10 = våken. Nå har poden fått i seg frokost og sendes på dør hvert øyeblikk til skolen.
I aften er det ny økt på jobb. Tror vaktene i helgen kan bli meget lange om det ikke skjer noe, men scanair skal nok få tiden til å gå på et vis. Ha en god helg
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Tilbake på jobb igjen her nede med en hel dag med jobbing før det er helg ![]() 5 og en halv time ble det brukt ned fra Bergensområdet i går. Skulle egentlig ha reist i "C-klasse" ned... ![]() ![]() Her blir det å oppdatere seg på hva som har skjedd ila uken, før en skal ut å jobbe. Ha en fin fredag, og helg, forumister ![]()
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! -det starta med snødryss her, og det var vel ikkje forventa. Hadde vel meir trudd på aske.....
Jaja, no er det endelig fredag. Kor blei det av denne veka? -tida går fort når du har det gøy....evt travelt ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Blå himmel og sol her i morgentimene. På tide å komme seg på jobb for litt exceljobbing og noen møter. Før middagsgjest i kveld så da blir det litt kokkelering etter jobb. Kanskje jeg skal vurdere å gi leiligheten en omgang med støvsugeren også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God morgen fra Lambertseter. Dagen i dag er en kombinasjon av hjemmekontor og befaring i et område i byen med forholdsvis luguber næringsvirksomhet. Helga skal brukes til å lære noen ungdommer fram og bak på et årsmøte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
|
![]()
Sitter eit steinkast unna, på Leangen, og her drysser det ned....... Men det legger seg jo ikkje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Hei
Hilser fra Glasgow. I dag begynner den store hjemreise. Siden flyene er annulerte skal vi ta toget til Harwich, baat til Hoek van Holland, tog til Bussum. Der overnatter vi og saa blir vi kjoert til Kiel, hvor jeg paa soendag tar baten til Oslo. Min danske kollega blir hentet der og kjoert til Danmark. Haaper alt klaffer...
![]() |
#13 |
Developer
|
![]()
Neida, det drysser ikkje, det er rett og slett skikkelig snøkav! Djisas -eg som håpa på vår og sommar. So much for that!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Og jeg som hadde tenkt å ta føttene fatt til byen i dag - tror jeg går for bussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sola.
Her skinner sola litt, og det er uvanlig stille i lufta etter all kanselleringer. Begynner sent idag, så tar tid til en god frokost, og lurer på om det blir noe jobb i helga ettersom det ikke går noe fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Gøteborg.
Gårsdagens opprinnelige tur til Riga ble offer for askeskyer så da dro man opp plan B og dro med seg 40 mann til Gøteborg i stedet. Innkvartert på Radisson BLU Gøteborg og dagen idag blir av den faglige sorten. Nå er det å finne frokostsalen for litt mat. Ha en fin fredag!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Regn i studentstaden idag och det blir en full dag idag. Skriva, handla, städa, tvätta. Sen blir det en tidig styrelsemiddag innan jag tar plats bakom baren på www.uplandsnation.se. Räknar med att vara hemma tidigast 0230. Ha en fin och mer avslappnande fredag ![]() Last edited by Savipix; 16-04-2010 at 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Sol og snø. Norges StansBaner bragte oss hjem fra Oslo og en fantastisk konsertopplevelse. Tror jeg skal vente med å legge om til sommerdekk gitt..... ![]() Ha en strålende dag forumister - fly eller ikke fly - det går alltid et tog ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God sen-morgen. Skal på konferanse i Sandvika i dag, så jeg tok en stille start slik at jeg bare kan tusle ned bakken til lunsjoppstarten om litt. Ha en fin ukeslutt med eller uten aske. Heldig vis er det bare to dager med helg så er det på'n igjen med ny arbeidsuke
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |