![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kick-started by Nespresso og klar for åpen formiddag på Bekkestua Brannstasjon. På ettermiddagen går ferden til Toten og et større bursdagsselskap før retur i morgen formiddag/ettermiddag.
Ha en flott lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God tidlig morgen fra Arendal!
Solen titter frem mellom noen tynne skylag, og her skal ikke dagen soves bort. Jobb står på programmet frem til lunch, deretter lunch med noen venner, før vi kaster oss inn i det kultiverte hjørnet og drar på russerevy! Ha en flott lørdag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Nakhodka. Her er det 2,5 time igjen av dagens arbeidsdag. Akkurat nå plasker regnet ned, så det er egentlig perfekt innevær. Ingen store planer for kvelden, ettersom det er jobb i morgen fra 9-17, men det blir vel et eller annet middagsopplegg. Ha en flott helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Merkelig stille på lufthavnen. Dører og vinduer kan stå åpne uten støy fra APU eller flymotorer. Ikke hyggelig i det hele tatt men får inderlig håpe Moder Jord viser oss litt medlidenhet og rensker himmelen for askepartikler. Ellers er det en fin dag med sol på himmelen, flere kaffekopper innabords og scanair på pc. Ha en fin helg.
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Skulle ha vært på jobb, men intet behov der.... så da er det nesten frihelg i stedet for. Får se om jeg må ta turen i morgen. Får inderlig håpe det. Ikke de store planene for dagen, men skal vel greie å finne noen prosjekter i og rundt heimen. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Hemma från barjobb strax före 0300 inatt och väckarklockan ringde 0830 = KAFFE!! Idag skall en god vän drickas ut inför bröllopet i maj där jag skall vara toastmaster. Molningt i Uppsala och lite risk för regn verkar det vara. Ha en flott lördag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Kaffekoppen er på bordet og det er stile og rolig i huset. Blir en fiiiin lørdag dette. Ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
Straks går turen til sentrum for innhandling av div.gaver. Etterpå til Stjørdal for å hente bil og kaffebesøk. Ha en askefri dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Happy lørdag!
Våknet med den herlige lyden av jetmotorer som tok av, og det tror jeg ikke det er ofte man sier etter en tur på byen kvelden før.... ![]() Finvær så jeg spekulerer i fjelltur, får se hvordan formen er etterhvert. Ha en flott flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Strålende dag fra Bygdøy,
skulle vært i Finnmark, men er særdeles fornøyd med å daffe hjemme, plutselig 4 dager helt åpne, tid til å gjøre alt en har lyst- og inspirasjon til å gjøre/ ikke føler en har hatt tid til i det siste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2 Nespresso og litt grubling over luftfartens fremdtid i NordEuropa, flott at Kjos stiller noen spørsmål ved målinger vs modeller.
Varer dette særelig lenge er det kroken på døra for mange. Vell nå noe omtrent like deprimerende , selvangivselsen 2009, og hvordan trylle bort -52.000 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Sitter på min fantastiske iPod i by'n mens dama er i prøverommet. Dette kan ta held dagen... Ellers ingen planer for i kveld! Ha en strålende dag alle sammen!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sovemorgen igjen. Idag hadde jeg mest lyst til å bare bli liggende i senga, men ting og tang må gjøres. Som å klargjøre sykkelen for sommeren. Men først drikke litt kaffe før egg og bacon.
Ha en fin dag.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Straks settes kursen til Berg Tennisklubb, men etter det har jeg ingen planer for ettermiddagen/kvelden. Får roe ettersom jeg var ute i går kveld. Ellers må man konstatere at himmelen over Oslo et trist syn uten flytrafikk. Ha en flott dag folkens!
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da har man kommet seg opp av sengen og fått spist frokost. Få eller ingen planer for dagen og blir å ta en rolig kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
( hvis de to parameterene lar seg kombinere ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg bruker en i Grønlandsleire. Det er diverse yrkeshemmede som holder på der. Ikke for de mest avanserte syklene, antakelig. Men ekstremt billig! Bra nok for mitt bruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen! Litt trøtt etter en senkveld i går, som bl.a. bød på en Grappa av Nebbiolo fra Berta. Artig og ny smak for meg - brandyaktig... Første gang jeg har likt grappa. :-)
Ellers begynner jeg å bli alvorlig bekymret for BCN-turen neste lørdag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Selv begynner jeg å ane en kansellering av Italia-turen neste søndag. Og skulle det gå fly, så vil det antakelig være smekkfullt. Da står man der med ID-billettene sine! ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Nordvest vær her idag med regnbyger og sur vind(antagelig med noe aske). Dagen går med til indretjeneste og avslapping. Det blir tid til å sorte backlog av slides også. Etter noen travle uker ser det ut til at neste dager og uker blir noe roligere. Dog må nok en planlagt jobbtur til Moland via Torp gå landeveien på tirsdag i steden. Turene over til øya i vest utgår på ubestemt tid naturlig nok. Ellers blir nok noen Oslo-turer erstattet med tog(natttog) i steden for fly så lenge flyforbudet gjelder. Ha en fortsatt fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |