![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her blir det bare bedre og bedre.. Hotellet er faktisk midt i blinken og overgår de over-trendye nabo-hotellene. I går ble det to Michelin recommended restauranter. En oppi krattet med hardcore thai og en på stranden fem meter oppi gata. Servicen er helt utrolig og de henter og leverer det på hotellets buggy. Den kan trygt kjøre på hovedveien da det er som nevnt mer eller mindre øde her. Jentene var oppe 0630(!) for yoga mens gutta satt på stranden og lo av dem mens de gledet seg til mengder med bacon.
Sud Jr lager litt kvalm om nattens flight hjem da han har sete 1A og vet tydeligvis meget godt at det er et spradebass sete med bord mellom han og vinduet, det at det er hans EBG privilegie bryr han seg ikke om. Far har selvfølgelig 2A, mor 3A og jentene rad 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Bangkok. Her er en akkurat ferdig med morgen kaffe og julekaker.
Det er fri-dag og følgelig endel ærend står for tur. Frokosten skal inntas på en enkel lokal sjappa i Lat Phrao område, elsker slike små lokale sjapper uten stort innslag av falanger. Ha en glitrende flott tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det sner, det sner og Linje 1 er innstilt så da henter jeg noen kollegaer på Majorstuen om en halvtimes tid. Ha en fin og hvit dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tbanen var nå presis, jeg er nok mer spent på bussen til Radium. Men siden ring3 står høyt på brøytelista burde dette gå bra. Jeg pleier alltid å legge inn god margin før vaktstart så gjør som jeg pleier.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Seoul. Vi hadde en fin 6 times tur med Air Astanas A321LR i natt. Flyet virket å ha rundt 75% belegg i Eco, så vi hadde en 3 seter for oss selv. Jeg fikk et par timer på øyet, liggende på gulvet, men med lite søvn og ytterligere 4 timer tidsforskjell var vi ganske trøtte da vi til slutt fikk sjekket inn. Vi har nå hatt 2 timer i sengen og skal om ikke lenge ut igjen for å se mer av Seoul og spise litt mat før vi tar kvelden relativt tidlig, og da er det greit å være trøtt. Allerede 08.20 i morgen, skal vi være i resepsjonen for tur til DMZ. Vi rakk akkurat ikke et tog in til Seoul stasjon, så ble 35 min å vente. Vi kjøpte tog billetter til Busan, med avreise 12.30 på torsdag, da vi var på stasjonen, før taxi turen til hostelet. Vi hadde kjempeproblemer med å få noen taxi til å kjøre oss hit. Sjåførene kan ikke engelsk og de forstår ikke engang navnet på hostellet, som står på vår bekreftelse og heller ikke adressen. Vi fikk hjelp av en familie med 2 ungdommer som kunne bitte litt engelsk for å få tatt taxi. Vi må prøve å finne navnet på hotell skrevet på lokale språk, for de neste stedene. Det er -2 til -3 grader her så må nok ha på ullstillongsen de neste dagene. Meldt -10 i morgen og -13 på torsdag.
Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er det 20 cm vått faenskap på bakken ute, på tross av at jeg måket hele gårdsplassen ferdig før jeg tok kvelden i går. Ikke er det mildt nok til at det smelter og nedbøren er i form av sludd. Det betyr at man faktisk må dritten til pers før det fryser på i kveld. Først litt hjemmekontor og kaffe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tok bare 50 minutter å måke meg ut fra Ris...men nå har vi da hatt et lite Flyprat-treff her på Lysebu...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker. Barna er sendt avgårde med bussen til skolen, men vi tar hjemmekontor. Skjønt det ble en reall styrkeøkt med all snøen først. Halvveis til sommerkroppen allerede. Etterpå skal barn kjøres til både hockey- og fotballtrening. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Voldsomt til mas om denne sneen da! Slutt å klage, det er perfekt skiføre i sentrum. Gårsdagens skitur over Grønland gikk knirkefritt, den eneste krisen var at både Lompa og Eagle var stengt! Makan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen (eller er det nå formiddag?) fra Forus. Ungene elsker snøen, mens transportørene våre hater den
![]() ... selv synes jeg det er bedre med snø på bakken når det blir mørkt ute. Det blir så mørkt ute med det sedvanlige våte "vinterværet" på Jæren. Men alt med måte, såklart. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Santiago. Da er de siste nyttårsgjestene sendt avgårde til SCL hvor TK skal ta dem hjemover. Etter en måned med besøk blir det noen uker detox - men det skal nok gå greit i hagen her hjemme.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Fint vær, men bikkjekaldt. Men så lenge både peis og kaffemaskin funker, står vi av det meste.
Bookingfingeren skal mosjoneres litt. Gjør et nytt forsøk på Mosjøtur om noen uker. Mulig det blir SAS A350..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sørlandet kan melde om at etter nesten et døgn med regn og +3 er dte fortsatt en del vå snø igjen og alt vannet på bakken kommer til å bli en nydelig skøyteis i løpet av natta da det skal fryse på igjen.
Yippi! OG Lenge leve gjemmekontoret..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Kongsberg
Jeg ble løslatt fra sykehuset i går uten at de egentlig var blitt noe klokere på hva det var. Blodprøvene var fine og den kliniske formen ble etterhvert også grei når feberen gav seg. (Var 40,3 grader på det meste). I dag hadde jeg time hos endokriniolog og hun kunne fortelle meg hva som hadde plaget meg. Joda det var korona. De tok test når jeg ble innlagt og hurtigtesten var negativ. De tok også en mer grundig test som det tar noen dager å få svar på og den kom i dag og den var positiv. Greit at det ikke var noe mer alvorlig. Gratulerer med å hå ha gått Grønland på tvers/langs på ski. Meget imponerende prestasjon. Vi er spent på hva som blir neste prosjekt.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Jepp, korona lever fortsatt. Svigerbeistet kom opp med det samme på lørdag, og det samme gjorde halve hjemmet hun bor på .. Ille nok til at selve CEO'en dukket opp for å spre ytterligere forvirring.
Så både kona og jeg har nå sår skulder etter en liten utflukt ved lunchtider .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Natai Beach | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 05-01-2025 17:55 |
God morgen fra Kamala Beach | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 27-12-2024 03:12 |
Turrapport inklusive bilder fra Maho Beach St Maarten | Gnilre | TripReports | 1 | 24-02-2014 19:46 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Noen bilder fra Miami Beach og Key West | Dag Viking | Flyforum | 5 | 19-08-2005 07:47 |