![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tur/retur OSL-BKK med TG i biz koster fra ca 12 600 NOK inkl. skatter og avgifter pr pers.
Japan for rundt 15K i biz og SYD for ca 18K i biz. Reiseperiode: 1. mai - 30. juni. Bestillingsperiode: 1. mai - 31. mai http://www.thaiair.com/offers/specia...ope/index.html
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ikke så rart når Thai har hatt 52 prosent kabinfaktor så langt i mai ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Forstår meg ikke på TG og salg av billetter. Har gjort flere tilfeldige søk i mai og ingen økonomibilletter er å oppdrive på direkteflightene til/fra OSL. Billigste alternativet som vises er biz til 29.000 NOK. Er det rart de har lavt belegg? Virker også merkelig at de ikke har billetter i økonomi dersom de kun har 52 % belegg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med priser på 3050-3450 kr for Monkey class OSL-BKK-MNL hoppet jeg jo på for å sikre tur for kjerring og unger. Gjennom siden med tilbudene på var det jo ikke mulig å få frem noe som helst. Er det bare juks??
Prøvde via den normale siden, og da når jeg valgte ut 28 mai og hjem 27 juni, economy class, lowest fare - var resultatet booking i biz med pris på 92 000 kr for de 3. Happy anniversary Thai! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Nå har jeg sjekket litt på Seatcounter, og jeg finner ingen ledige seter ut fra OSL i klassene V og W. Da hjelper det jo lite!
CPH står jo også som et alternativ. Men den finner man ikke på avreisesteder i drop-down menyen. Men det gjør man med ARN, og den står ikke i tilbudsoversikten! Forvirret?? Er visst ikke meningen at jeg skal finne noen billetter her!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Med lavsesong i Thailand, uro i BKK og advarsler mot å oppholde seg i byen er det noe som skurrer når det er umulig å oppdrive ledige økoseter med TG direkte fra OSL for mai.
Greit nok at mange benytter Thai for reiser videre til Asia og Oceania, men smekk fullt?? Hmm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har noen prøvd å ringe Thai?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva er det som gjør at dere andre ikke finner disse prisene? Er et søkeskjema nederst på den siden som jeg linket til i første post og der fikk jeg i alle fall opp pris på ca 12 600 NOK for OSL-BKK t/r i biz.
![]() |
#11 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Quote:
Ser dog ut som det er ledig i V og W ut av CPH, men får ikke til å booke det til de prisene de oppgir. BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aha... Sjekket ikke Reidarklasse.
Sjekket nå OSL-BKK, 24. mai - 13. juni, 3795 t/r i Reidarklasse (2005 + skatter/avgifter 1790 kr).
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 10-05-2010 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fant også OSL-BKK-MNL (19. mai - 12. juni) til 5445 t/r (3250 + 2195 i skatter/avgifter).
Ikke veldig bra tilgjengelighet på disse prisene dog... Tviler på at dette salget vil hjelpe nevneverdig på kabinfaktoren hos TG... ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Husker du hvilken "bokstav" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Denne var iallefall W den ene veien og V den andre veien.
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Litt OT, men sendte for en tid tilbake siden forespørsler til en rekke reisebyråer ang billetter med Thai direkte fra Oslo - ingen ville selge TG, men ville heller pushe SK, CX, SQ etc. De gjør det jammen ikke enkelt å kjøpe billetter disse thaiene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stemmer at søkeskjemaet nederst på den siden som jeg linker til i første post ikke fungerer noe særlig bra i Firefox... sleit med det i går jeg også. Men her på jobben er det kun IE og da fungerte det bedre. Disse tilbudsprisene finner man som tidligere nevnt ikke i den ordinære bookingmotoren til TG. Kun via det skjemaet på tilbudssiden.
Så skal du kjøpe billetter med Thai så må du helst bruke Internet Explorer eller gå til et reisebyrå som har lyst å selge deg TG-billetter ![]() ![]()
![]() |
#18 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Er både V og W 25% hos Eurobonus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ingenting på CO også..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai med 777-300ER fra OSL | triple seven | Småprat | 16 | 16-07-2013 09:09 |
Thai med daglig 777 på BKK-OSL fra 31/10 | amatør | Flyforum | 10 | 24-07-2010 15:47 |
Salg hos BA fra OSL fra 4. januar | jcnorway | Reiseforum | 7 | 04-01-2010 16:38 |
Thai med knall åpning fra Osl | MartinL | Flyforum | 45 | 26-07-2009 14:22 |
Osl i går med thai og div fra idag | sparco777 | Bilder & foto | 10 | 17-06-2009 04:01 |